Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Golota & prodaja
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 19.06.2007

Poglejte naslovno stran revije O Osebnosti.

nagci

O tem imam mešane občutke. Ustvarjalci revije O Osebnosti pravijo, da so se fotografirali goli, "ker želijo sebi in nam povedati, da je naše telo, kakršno je, da ga kljub vsem pomanjkljivostim in težavam, ki jih imamo, sprejemamo, in zato malce lažje živimo".


Dejstvo je, da golota v oglaševanju deluje. Pritegne pozornost. Ni nujno, da prodaja, vsekakor pa zaenkrat še vedno pritegne pozornost.

Revije ne bi tako podrobno prebral, kot sem jo, če ne bi bilo nagcev na naslovnici in tudi v notranjosti. Vsekakor pogumno dejanje. Dejanje, ki kaže, da ustvarjalci revije verjamejo v tisto kar delajo. Imam občutek, da so dober tim, da so malo odštekani in da so nekaj posebnega. Zdi se mi, da so to naredili bolj zaradi sebe in zaradi poslanstva revije, kot zato, da bi povečali prodajo. Ali pa tudi ne ...

Skratka ne vem še kaj naj natančno rečem na vse skupaj. Več informacij o reviji na www.osebnost.si.

 

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
20.06.2007 @ 02:12 Zvoni
Se opravičujem, tole spada v poglavje o mačkah; za Ervinatorja.
20.06.2007 @ 06:56 Peter
A to so se prav ustvarjalci revije razgalili??? Noro! :-))
20.06.2007 @ 09:10 evelina
ja jst sem redna bralka Osebnosti. To da so se razgalili novinarji, se mi zdi skrajno pogumno dejanje (ker ponavadi so novinarji v ozadju).
Torej zakaj ne združiti pogum in povečanje prodaje. Ni to point marketinga?
20.06.2007 @ 21:34 Lidija
Zanimivo mi je, koliko se ukvarjamo z razgaljenostjo telesa... Svoje duše ne upa razgaliti pravzaprav nihče - dejstvo je, da nobena ni popolna in se je ne da retuširat...verjetno zato tako skrivamo svojo notranjost. Prej se bo prodalo nekaj "nesramnega" kot nekaj "dobronamernega" na primer, kaj ne?
20.06.2007 @ 21:41 Lidija
Naj dokončam misel ( računalnik dela hitreje kot moje misli :) )...

Zanimivo je, kaj vse namreč prodaja izdelke...če pogledamo današnje oglase...večina današnjih oglasov je bolj negativno nastrojena z namero pozitivnega (prodan izdelek), a kljub vsemu ima vsak človek direktno na nekem prodajnem mestu raje prijaznost... Malo sem zafilozofirala a kljub vsemu po moje razumete mojo poanto :)
Torej nesramen oglas + prijazen prodajalec = PRODANO (sploh če je zraven še kakšna slika nagca, še raje nagice)...
21.06.2007 @ 06:57 Biokmetovalec
Bravo, Lidija. Res ste dobro zapisala.

Vendar mislim, da pa vendarle nekateri ljudje uspejo celo nenamerno "razgaliti" svojo notranjost - dušo.

In sicer ljudje, ki so iskreni do sebe in do drugih. Ljudje, ki vedno govorijo resnico, ki ne poznajo napravljenosti in laži.

Če govorimo o prodajalcih, takšen človek bo s postavljanjem ustreznih vprašanj najprej poskušal ugotoviti, ali s svojo ponudbo sploh lahko pomaga konkretnemu kupcu, ali je njegov izdelek za stranko sploh primeren.

Šele, ko je v to popolnoma prepričan, se potrudi prepričati tudi stranko - z izpostavljanjam prednosti in koristi izdelka.

Kar ne morem pozabiti ljube kemične industrije - posebno pri izdelkih za otroke. Izdelek vsebuje cel kup "dvomljivih" sestavin, ima pa kalcij, kar povdarijo, vse ostalo pa zamolčijo. Skrajno nepošteno.
21.06.2007 @ 14:36 Saška
Sori, če bi meni rekli, da se za svoje podjetje slikam gola, je moja odpoved prva na mizi. Ti morajo pa res ljubiti svojega delodajalca, ali pa je na račun kaj posebnega padlo ;)
21.06.2007 @ 20:47 Lidija
Hvala za komentar Biokmetovalec... Naj povem, da se strinjam tudi sama z vami, a če pogledava čisto od blizu...sploh obstaja kakšen izdelek, ki ne bi imel napake? Še bio zelenjava ni več čisto bio ko jo opere kisli dež. Dejstvo je, da popolnosti ni - zato se pravzaprav strinjam, da je potrebno na izdelku poudariti prednosti, kajti slabosti so ponavadi na etiketi (kot drobni tisk), vendar naj bodo slabosti v nekih normalnih, zdravju prijaznih mejah.
Vse stvari, ljudje, dogodki...vse je črno, belo, sivo, če imamo srečo celo mavričasto. Ko predstavljamo sebe tudi ponavadi razpredamo o svojih krasnih lastnostih, na tiste malo manj krasne pa pozabimo...tako se pač "prodajamo" ko sklepamo nova poznanstva...
Filozofija življenja je pravzaprav zelo enostavna, le mi sami smo si to skrajno zakomplicirali...tako kot kompliciramo v poslovnem svetu - če pa pogledamo prodajo samo, je le-ta le skupek strategij, ki jih uporablja človeštvo že od začetkov še iz blagovne menjave...le kakšen okrasek zraven dodajamo...
22.06.2007 @ 08:07 Biokmetovalec
Lidija, sicer ne vem, če boste to še prebrala, ampak kljub temu. Vesel sem, da res poznate življenje, vaše razmišljanje je široko.

Strinjam se, da idealnih živil res ni. Vendar so vaše besede "slabosti naj bodo v nekih normalnih, zdravju prijaznih mejah" žal zelo daleč od resnice, od dejanskega stanja in res samo pobožne želje.

Samo za informacijo, kaj pomenijo pesticidi, nitrati in razni aditivi v hrani za zdravje človeka in zakaj sem postal biokmetovalec.

Primer: če ima mlada bodoča mamica, ki pod svojim srcem nosi fantka, v trenutku, ko se pri fantku razvijajo spolne celice, v svojem telesu dovolj določene kemikalije - ki jo lahko zaužije s kruhom, zelenjavo, tunino,... bodo spolne celice njenega fantka trajno poškodovane, v njegovi semenski tekočini bo zelo malo število semenčic. To pomeni, da ga je lahko lastna mamica, nevede in nehote, obsodila na življenje brez potomcev, samo zato, ker ni vedela, kaj je prisotno v hrani, ki jo uživa.

Že danes je zelo veliko mladih družinic, ki imajo te težave, ali moški, ali ženska.

Pri ženskah pa se dogaja, da na hormone v ženskem telesu, ki morajo sprožiti normalen proces ovulacije, delujejo hormonski motilci, ki jih kmetje uporabijo proti škodljivcem, da se le ti ne bi razmnoževali. S hrano - npr. z jabolkom, ki je tako zelo zdravo - jih ljudje zaužijemo in težave so tu.

Da ne govorim o rakastih obolenjih, ki so samo v Sloveniji v dobrih desetih letih porasla za več kot 300%.

Vse to so resnična, dokazana dejstva. Veliko več pa lahko najdete v člankih in knjigah biologa Antona Komata.

Torej slabosti določenih živil žal res niso v nekih normalnih, zdravju prijaznih mejah.

Zato pa je tako zelo pomembna odgovornost v našem življenju, pa naj gre za posel, zdravje, odnose ali karkoli.

Ups, zdraj sem pa zašel kar daleč od golote.

Sicer je pa najpreprostejša formula za čvrsto zdravje ta, da človek samega sebe prepriča, da nikoli ne bo resno zbolel, da se osredotoča samo na zdravje in nikoli ne razmišlja o bolezni.

Naredite si prijetne trenutke.
22.06.2007 @ 09:55 Lidija
Biokmatovalec, vsekakor se strinjam, da je kljub kislemu dežju še vedno daleč najboljša bio zelenjava, saj je verjetno že vsak (razen otrok, ki drugega ne pozna) opazil, da nebio zelenjava pravzaprav diši po vsem drugim kot po zelenjavi... Zelo hitro kvarimo kvaliteto tako živil, kot izdelkov, no ljudje smo po mojem mnenju postali že neka stalnica - dobri in slabi, pa nekaj vmes, to je človeštvo. Tudi proizvodi so lahko zelo nevarni in kdo bi si mislil, da je našemu zdravju izjemno nevarno, če uporabljamo na primer določen deodorant, za katerega se vrtijo dnevno reklame na TVju? In še in še je tega...naše telo pa se privaja na vso to nesnago...

Je pa seveda nujno, da naredimo še nekaj za našo ljubo zemljico, da je ne bomo čisto uničili, tako kot nam žal zaenkrat zelo dobro uspeva... Saj pravzaprav nisva zašla tako daleč od golote, le težava je v tem, da ljudje našega planeta nikoli ne pogledamo golega (le naša telesa)...vedno ga vidimo le v najlepši luči. Mesta so krasna, krasne stavbe, tovarne, muzeji....pa narava je fantastična, seveda tam, kjer je obljudena. Ne opazimo pa vedno bolj onesnaženih rek, že skoraj nerazpoznavnega "svežega" zraka...

Če pogledava eno tako enostavno zadevo, da se zdi skoraj smešna - nekaj let nazaj, ko sem bila še malo zaslepljena od vsega tega boja le za "uspešnim" in polno zaposlenim delavnikom, ko sem še v prostem času le delala in samo delala, sem v nekem trenutku pomislila, kdaj sem nazadnje prijela našo ljubo zemljico...zaprepadena sem bila od časovnega obdobja, in takoj sem šla v naravo in sem preprosto brskala po njej, ja po zemlji. Ni več ista - res smo jo že uničili. Tisti dogodek mi je dal resnično misliti in čeprav sem sama že od nekdaj okolju prijazna, dajem od takrat naravi še večje priznanje in pozornost.
Popotnica onesnaževalcem in pravzaprav vsem ljudem torej...pojdite brskat po zemlji in se zavedajte, da je to naša mama, oče in naš dom.

Biokmetovalec, vi dajete vtis, da to že zelo dobro poznate in vedite, da smo ljudje, ki vas podpiramo na tej poti...
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh