Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Besede so pomembne!
-
MarketingKomentarji: 5 07.06.2007
Besede so pomembne. Besede prodajajo. Poglejte ta zelo star primer in ugibajte, kako z eno samo mini spremembo dramatično povečati odziv.
Put music in your home.
Spremenite zgornji stavek. Eno čisto majhna spremeba poveča odziv. Šlo je za headline, ki je prodajal šolo igranja klavirja.
Pa še ena brezvezna uganka za povečevanje kreativnosti. Z eno potezo, ki je kot po naključju enaka, kot pri zgornjem primeru, iz tele številke naredite šestico:
IX
Razumete? Zgornjemu headlineju nekaj dodajte/odvzemite in povečajte odziv in iz IX z eno potezo naredite številko šest. V komentarjih na prejšnji zapis ste želeli več kvizov. :)
Komentarji:
- 07.06.2007 @ 21:06 Alen
- SIX?
- 07.06.2007 @ 21:25 Saška
- Torej, če je S tista magična sprememba, potem je množina pri domovih (homeS) povečala odziv v prejšnjem primeru????
- 07.06.2007 @ 22:08 Aleš Lisac
- Puts music in your home, je prinesel precej višji (pozabil odstotek) odziv. Ker put nekako sugerira več dela, izgleda kot da se bo težko naučiti igrati ta klavir. Če pa rečeš puts, izgleda kot da bo glasba sama prišla v naš dom. Put pomeni delo, puts je bolj osredotočen na končni rezultat - lepo glasbo v vašem domu. In SIX seveda je tudi pravilen rezultat, kot je takoj uganil Alen.
- 08.06.2007 @ 01:06 Zdravko
- a ni bolj prav Puts music INTO your home?
- 08.06.2007 @ 13:11 ervinator
- Še vsakič se začudim nekaterim današnjim oglasom, ki so narejene podobno kot pred petdesetimi leti (tole nasprotuje eni tvojih tez, da so takrat že skoraj vse odkrili), v osnovi pa narekujejo: uporabljajte to ščetko, kupujte več našega blaga, pridite k nam po živila, več se pogovarjajte po telefonu, itd. Imam tudi knjigo z nemškimi oglasi izpred desetletij, ki so bili natanko takšni. :)