Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Prijejte si znanje!
Dnevnik guruja
Komentarji:   101 07.06.2007

Danes sem jedel kosilo skupaj s Super Tinetom, rednim bralcem mojih zapisov. Poučno kosilo. Za oba. Skratka, ko boste naslednjič brez idej, ali če česa ne veste, na kosilo peljite koga, ki je poln idej in izkušenj. Ko sva izbirala lokal, je obema prišla na misel gostilna, o kateri je pred kratkim pisal ervinator.

leskovac

Vsega kar sva naročila, nisva pojedla, je bilo preveč. Glasba je bila tista prava, kot da bi bil spet v JNA, v Nišu ... Stari dobri časi.

Ta zapis je seveda primer tipičnega egoističnega zapisa. Bloger govori celemu svetu, oziroma tisti peščici, ki ga bere, kaj je jedel za kosilo. Ena največjih marketinških napak je sebičnost. Kar ozrite se okoli sebe in poglejte oglase, plakate, prodajna pisma. Podjetja v glavnem govorijo o sebi, o tem kako so super, namesto, da bi govorila o kupcu, o tem kar zanima kupca.

Mi naredite eno uslugo? Res vam bom hvaležen. V komentar zapišite prosim o čem naj pišem, da me boste še bolj z veseljem brali. Kot pravijo Američani "nothing beats talking to the customers".  Zato vas prosim, da govorite z mano in mi poveste, zakaj me berete in o čem naj pišem v bodoče. Hvala.

Drobni tisk: Še podkupnina! Vsak komentar tega zapisa bo nagrajen s knjigo iz naše založbe. Ja zastonj, ker ste povedali svoje mnenje. V prevodu povedano, vaše mnenje je na tem mestu vredno približno 25 evrov. Odvisno od tega katero knjigo si boste izbrali. Ponudba velja do ponedeljka 11. junija do 24.00 ure, ali največ do 100 komentarjev. Največ en komentar na osebo. :). Podatke kam pošljemo knjigo, pošljite kar na ales@lisac-lisac.si


Komentarji:

07.06.2007 @ 18:23 Ljubo
Očitno bom prvi :)

Tale blog berem, ker je Aleš res marketinški guru, čeprav trenutno ne delam direktno v marketingu (študiram sicer poslovno informatiko na EF) sem prepričan da mi bo vsak post posebej prišel prav v življenju. Prvič ko se bom mogu sam sebe prodati in drugič ko bom mogu kaj druzga drugemu prodat :) Nasveti se ti res usedejo in ko gledaš potem plakate v trgovina vidiš napake :) Zveš da na sliki ni krava ampak bik :D

V prihodnje ? Hmm še več testov, še več kvizov in še več drobnih trikov, ki bo naše trženje česarkoli že naredilo boljše in uspešnejše
07.06.2007 @ 18:45 Jernej
Hm, tvoj blog imam na rss-u, redno gledam če je kaj novega, preberem praktično vse...
Mam najmanj polovico vaših knjig, v bistvu jih zadnje cajte hitreje kupujem kot berem in začudeno gledam, ko mi kdo pravi, da Lisac sam nalaga - toliko o meni :)
Zanimajo me drobne finte, velike ideje in dobre zgodbe. Vem da se trudiš in to cenim.
07.06.2007 @ 18:59 Peter
Ker imam največ izzivov s pisanjem, spravljanjem tistega kaj imam v glavi na "papir" bi rade volje kaj več prebral o pisanju=copywriting.

Na blog pa zdaj že hodim iz navade. :-) Začel pa sem tako, da sem veliko slišal Lisac sem in Lisac tja in sem šou pogledat, radovednost pač. :-)
07.06.2007 @ 19:10 Enes
Vsebina na tvojem blogu je primerna in jo rad prebiram. Težko je reči, kaj še manjka, kajti v blogu pišeš več ali manj vse, kar se marketinga tiče. Lahko bi morda pisali več o spletnem marketingu ter dobrih/zanimivih spletnih straneh. Ali pa o tv-oglasih, dobrih ter seveda slabih.
Za večjo branost ne ostane drugega kot trač zgodbe :) te se vedno rade berejo.
07.06.2007 @ 19:16 Ziga
Meni bi se zdelo zanimivo brati dobre prakse marketinga na slovenskem prostoru. Seveda bi bil vesel informacij o dobrih naložbenih priložnostih in financah za podjetja.
07.06.2007 @ 19:57 Mitja
Že na predavanjih sem dobesedno požiral tvoje besede, tako da je bil obisk bloga logičen korak pri iskanju zanimivih in uporabnih informacij s področja marketinga. Kmalu se bom zaposlil na mestu, kjer bodo te informa cije prispevale k učinkovitosti mojega dela. Želim si zvedeti še kaj več o drobnih 'trikih', ki prispevajo k uspešnosti marketinških strategij, zanimive povezave, namigi za knjige, ipd. Skratka čim več informacij o oglaševanju in tem, kako postati uspešnejši na tem področju. Lp
07.06.2007 @ 20:17 silvestre
Berem ga preprosto zato, ker sem še mlad in (skoraj popolnoma) neizkušen v potrošniškem svetu. Da bi se kar se da bolje znašel, naučil par fint ter podobnih zadev, se mi zdi, da je tvoj blog ravno pravšnji. Preprost jezik, lepo in jasno povedano.

V prihodnje bi si morda želel več, kako se pogovarjati s stranko iz oči v oči, ter kako vedno biti pripravljen na vsakršno vprašanje. Pa še to... mogoče kako se uspešno "cenkati" (kot kupec in prodajalec). :)
07.06.2007 @ 20:21 Alen
Zdravo. Berem zato, ker me marketing zelo zanima in želim biti k(K)orak pred konkurenco. Tukaj je možnost, da dobim dosti koristnih življenskih! marketinških nasvetov in primerov od avtoritete. Zelo rad imam nasvete, zgodbe, ugibanja in prispevke s slikovnim materialom. :)

Rad bi bral več o emarketingu (predvsem tistem non SEO), več o številkah v marketingu znotraj prispevkov, zanimivih zgodbah iz marketinga, osebna mnenja o tujih marketinških strokovnjakih ... Sploh pa zelo cenim internet-marketinško znanje, ki ste ga imeli že ob začetku tisočletja (iz knjig KPK).
07.06.2007 @ 20:28 Matej
Pozdrav,

Blog je zame del procedure, jutranja kava in marketinške misli. Zadnje čase pogrešam malce več tematike z direktnim mailingom, sam namreč delam v podobnem poslu. Priporočam ogled knjig avtorja John Romero (Casino Marketing, Secrets of Casino Marketing), je sicer zelo specifična tematika, vendar se jo da uporabiti za veliko večino storitev.
Pohvale za Korak pred konkurenco - celo kolekcijo, pride prav, ko je potrebno malce osvežiti možgane.
Matej
07.06.2007 @ 20:33 Aleš Lisac
Hm ... Sedaj sem pa že malo zaskrbljen. Očitno so moji bralci (moja ciljna skupina) samo precej načitani moški. Če pa lahko kaj takšnega sklepam po teh devetih komentarjih, pa bo povedal ervinator :). Dekleta?
na vrh