Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Budget
Marketing
Komentarji:   2 06.06.2007
Ima vaše podjetje marketinški budžet?
Upam, da je odgovor da.
S podjetniki se veliko pogovarjam. Opazil sem, da večina ne dela z vnaprej določenim marketinškim budžetom. Napaka. Moj  današnji  zapis bo kratek, vendar vsebuje pomemben nasvet:

Določite koliko denarja boste v naslednjem letu investirali v marketinške aktivnosti. Potem pa se tega držite. Če  vam gre bolje, kot ste načrtovali, lahko budžet  povečate. Če vam gre slabše, budžeta ne smete zmanjšati, lahko ga le razporejate drugače, kot ste načrtovali.

Sicer pa ime budžet (budget) izhaja iz francoske besede bougette. Pomeni pa aktovko v kateri je angleški finančni minister (že od leta 1760 naprej) nosil zapise o tem koliko denarja se je namenil porabiti in koliko ga je v resnici porabil in seveda "zaslužil" z davki.

Skratka kupite si aktovko, vanjo spravite marketinški načrt in ga vsake toliko časa tudi poglejte in primerjajte načrtovano z uresničenim.
Vem, to kar sem danes napisal je tako enostavno, da kar boli. Ampak v resnici se tega drži le malo podjetij. Največkrat tisti, ki jim ne gre dobro, zmanjšajo marketiški budžet. In potem jim gre seveda še slabše ...


 

Komentarji:

08.06.2007 @ 04:06 Lovro
Komentarjev ni, vsi so se spet zamislili nad sabo, kot da ne bi nikoli slisali Aleša reci: "vse to so pred sto in vec leti ze vedeli, mi pa na to pozabljamo"...
09.06.2007 @ 06:05 Mitja
Se popolnima strinjam s tabo Aleš. Varčevanje na račun izdatkov za marketing se ti slej kot prej vrne v obliki zmanjševanja tržnega deleža, ki je posledica slabega cateringa obstoječih - stalnih in seveda potencialnih novih strank. Tu ne zagovarjam razsipništva za namene oglaševanja, prav nasprotno; definiranje marketinške strategije, ki bo prinašala kar največjo odzivnost in seveda long-tem benefits. Prepogosto smo zavedeni s kratkoročnimi cilji, ker se preprosto ne znamo odmakniti in pogledati 'the big picture'...
na vrh