Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Pohlep
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 9 27.05.2007
Danes so za zajtrk piškoti. Sprehajal sem se po Emporiumu in zagledal ponudbo za piškote, ki me je prepričala.
Da, dragi moji, tudi marketinški guru ni imun na močan psihološki sprožilec - pohlep. Ljudje kupujemo neumnosti, ki jih zanesljivo ne potrebujemo, samo zato, "ker je bilo tako ugodno".
A da vi ne bi kupilil piškotov, če bi bili iz 7.92 evrov znižani na 2.99 evrov? Opozarjam tudi na zmagovito marketinško besedo AKCIJA. Še nekaj ... Veste zakaj ima prejšnji zapis več komentarjev, kot večina drugih zapisov?
Ker sem vas izval, ker ste se morali potruditi, ker je bil na delu še en močan psihološki sprožilec - vključenost. Če še nimate Sugarmanove knjige Sprožilci, potem ne vem kaj čakate. :)
Kar se pa tiče bedede AKCIJA, vedno deluje to vem še iz mojih "degustatorskih časov ". Zanimivo je da ta beseda učinkuje na večino ljudi, oz potrošnikov. (vse je samo odvisno kašno blago kupujejo) .
ps. če pogledate v SSKJ boste odkrili da kjer je beseda akcija (npr abstr-akcija) je vedno povezano z delovanjem, gibanjem... sama bededa akcija pa pomeni - prizadevanje, organizirana dejavnost z določenim ciljem.
vprašanje je, če tisti, ki se ukvarjajo z marketingom to dejstvo res zadosti izkoriščajo, mislim namreč, da se na to struno da zaigrati prav vedno - in pri vseh ljudeh
pa kaj si šla na lepotno operacijo?
=D