Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Mamin rojstni dan
Dnevnik guruja
Komentarji:   12 25.10.2006

Včeraj je moja mama praznovala sedemdeseti rojstni dan.

Vnučki so še premajhni, da bi ji poslali čestitko. Ji je pa zato pisal optik Krstič.

Se vam zdi čudno, da je mama ugotovila, da potrebuje nova očala? Uganite kam jih bo šla iskat. Kaj mislite kateri optik ima po maminem mnenju najboljšo ponudbo?

Ste dobili kakšno marketinško idejo? Konec novice.


Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
25.10.2006 @ 22:58 komar
Stranke res pogosto padajo na poceni finte. Ampak jih je potrebno uporabljati z glavo.
Moj bratranec je dobil takšno voščilo iz gostilne, znane po zbiranju pijančkov! Po reakciji svojih domačih (pa čeprav ni član omenjenega kluba)se je ogiba kot hudič križa. Gostilničar je bil zelo prijazen, ampak...
Sicer pa drži - imamo cele baze podatkov o znanih in potencialnih strankah, pa jih slabo izkoristimo. Če so slabe, zakaj se bojimo, da bi jih v roke dobili konkurenti? Če niso slabe, zakaj jih ne uporabimo? Če bi si na list papirja zapisovali vse možnosti, ki se nam ponujajo za zadovoljevanje strank bi velikokrat nastal velik plakat. Res niso vse ideje dobre, ampak, kamen na kamen....
25.10.2006 @ 23:20 Aleš Lisac
Za vse marketinške ideje in trike velja, da jih moramo uporabljati v kombinaciji z zdravo pametjo. Zdrava pamet pa je na žalost precej redka in skoraj iztrebljena vrsta.

Lahko pa se pred uporabo določene marketinške ideje posvetujete s strokovnjakom. Recimo kakšnim gurujem, ki piše svoj spletni dnevnik. :)
LP
26.10.2006 @ 09:33 Enes
Bral sem o podjetjih, ki navidezno nedobickonosen posel, naredijo dobičkonosen s prodajo baze potencialnih strank. Očitno so podjetja za take informacije pripravljenje plačati precej. To je tudi razumljivo.
Ali ni to nelegalno zaradi zakona o varovanju osebnih podatkov?
26.10.2006 @ 09:57 Aleš Lisac
Baze strank ne smemo prodajati, ne smemo posojati. Ni legalno, ni etično, ni moralno.
Razen, če nimamo pisnega privoljenja stranke.
26.10.2006 @ 09:58 Bicikel
Kako je pa glede osebnih podatkov? Verjetno je Krstič moral pridobiti "soglasje", da mama želi prejemati pošto. Res se jih ne bo ravno veliko jeznih, če prejmejo čestitko, pa vseeno. Ali v tem primeru, ni potrebno pridobiti dovoljenja stranke o prejemanju pošte?
26.10.2006 @ 10:06 Simy
Zelo lepo od njega, da ji je poslal čestitko, dobra ideja. In tako smo vsi zadovoljni. Včasih je potrebno tako zelo malo, da nekoga osrečimo, pa pustimo tu sedaj zakone in predpise o vsem mogočem na strani.
Želim vam še veliko idej. Sicer pa, ljudje smo iz iste snovi kot sanje... :)
26.10.2006 @ 10:14 Aleš Lisac
Če si dopisuješ s svojimi strankami, ni s tem nič narobe. Mama je že prej kupovala tam. Opravila je brezplačen pregled in tudi pustila podatke.

Kupci si želimo stika s podjetji, kjer radi kupujemo. Če vas podjetje, ki vam je prodalo avto, povabi na brezplačen zimski pregled, s tem ni nič narobe, če vas pokliče vaš osebni zdravnik in vam sporoči, da bi bilo pametno, če pridete še enkrat na pregled, vam to lahko reši življenje.
26.10.2006 @ 10:15 Laura
Tudi jaz že nekaj let redno prejemam Krstičeve čestitke za rojstni dan. Še danes se spomnim kako sem se počutila, ko sem jo prejela prvič. In moram priznati, da mi je ta način njihovega komuniciranja z rednimi strankami še vedno pri srcu. In da ne pozabim, Krstič nam je k čestitki dodal kot darilo še 20 % popust pri koriščenju njegovih storitev.
26.10.2006 @ 10:49 Robi
Moram priznat, da to z pošiljanjem čestitke sploh ni napačna ideja. Sam prodajam avte in sem že marsikateri stranki poslal čestitko za roj dan pa božič in tudi dobil sem jih.
Sej avto ne kupujemo 1x na leto ampak, ko se odločaš o nakupu se boš sigurno oglasil najprej pri tistemu ki je polagal pozornost na te zadeve.
26.10.2006 @ 20:26 Krofek
Samo kaj pa če še nimamo baze strank? Zelo lahko je delati z bazo strank, če že imamo stranke. Kaj pa če nimamo?
Zavedam se , da je veliko bolj pomembno obdržati stranke in da je to bolj pomebno.... Toda kako pridobiti stranke?
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh