Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Revije in časopisi izumirajo
-
MarketingKomentarji: 3 10.05.2007
Podatki so neizprosni. Naklade časopisov in revij padajo. V ZDA so lani prodali za 1,5 milijonov časopisov dnevno manj kot leto pred tem. Podobno je z revijami. FHM so na primer v ZDA prenehali prodajati, ker ni bilo dovolj kupcev.
Tudi prodaja oglasnega prostora v revijah in časopisih večinoma pada. Kam se selimo bralci? Na internet seveda. In založniki se bodo morali temu prilagoditi. Večina dnevnikov sicer ima tudi spletne izdaje, problem pa je v tem, da praktično še nihče ni res ugotovil, kako s spletnimi izdajami zaslužiti toliko kot s tiskanimi.
Ampak zadeva se bo spremenila in to zelo kmalu. Tudi oglaševalci bodo ugotovili, da ljudje vse manj gledamo televizijo in da vse več časa preživimo za računalniki. Velika priložnost za založnike, ki se bodo znali prilagoditi.
Poigravam se z idejo, da bi naredil spletno revijo ali časopis. Kaj pravite, bi imel kakšen »Lisac Neodvisni« spletni dnevnik dovolj bralcev? Pisanje bi bilo čisto neodvisno, članki takšni, kot jih drugje ni, skratka nekaj posebnega, drugačnega. Nekaj za ljudi z zdravo pametjo. Mislite, da bi šlo?
Vem, vem spraševati ljudi (pa čeprav so tako pametni, da berejo dnevnik marketinškega guruja) o tem, ali bi kaj počeli v prihodnosti, ali bi kaj kupovali, je popolnoma brez veze.
Lisac, naredi, pa boš videl, ali je ideja dobra ali ne …
Še dve prosojnici s predavanja v Londonu. Več tudi na http://www.yudu.com/uk/
Meni ta izjava diši po novi tržni niši. :-) Nekdo bo to sigurno ugotovil. :-)
prej se zdi, da se mediji dopolnjujejo; ko nek pevec izda nov album, tečemo na njegov koncert, tudi če imamo njegovo "zgoščenko" že na svoji polici ...
Kar se tile profesionalnega zgolj online založništva pa je tako, da se vedno bolj izplača z rastjo deleža oglaševanja, ki se zadnje čase seli na Internet (trendi v Sloveniji so zelo pozitivni). S pravim konceptom in uredniško ekipo je zdaj pravi čas za vstop v online založništvo.