Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kje so knjige??
Dobre knjige
Komentarji:   2 01.05.2007

Na Poljskem iščem partnerja, marketinško agencijo, ki bo poslušala naročnika (mene), ki obvlada svoj posel, ki razmišlja podobno kot jaz. Zaenkrat slabo kaže. Eno od vprašanj, ki jih postavim agencijam, h katerim grem na obisk, je tudi, kje se izobražujejo, katere knjige, revije berejo.

Običajno me po takšnem vprašanju samo zabodeno gledajo. Vse to se sicer dogaja na Poljskem in verjetno samo še nisem prišel do pravih … ampak vseeno. Tudi ti, ki sem jih spoznal, imajo dobre reference, delajo za ugledna podjetja.

Samo berejo pa ne in tudi na izobraževanja ne hodijo. Kreativnosti, znanja ni brez učenja. Učenja brez knjig si jaz ne znam predstavljati. Kako je človek lahko kreativen, če ne bere, če se ne spozna na vse živo? Marketinški strokovnjak mora biti razgledan, načitan, poznati mora vso literaturo iz svoje stroke, vedeti pa mora tudi veliko več.

Marketinškim agencijam, ki v svojih pisarnah nimajo knjig, priporočam, da si kupijo vsaj eno. Recimo »The End of Advertising As We Know It« Sergia Zymana bi znala biti dobra knjiga za začetek.

zyman

Bivši direktor marketinga Coca Cole pojasnjuje to, kar vi bralci dnevnika marketinškega guruja seveda veste. V oglaševanju velja samo eno pravilo: Oglas mora prodajati. Oglaševanje ni umetnost, pač pa znanost.

Zelo dobra knjiga, prav gotovo med prvimi desetimi na moji večni listi. Segio je vedno verjel v tisto, kar je delal. Ko je nekoč direktor Coca Cole pripomnil, da mu njegov novi oglas ni všeč (tisti oglas s polarnimi medvedi, ki pijejo Coca Colo), je Sergio odgovoril: »Ti si sicer moj šef, ampak glede na to, da nisi ti tisti, ki bo kupil milijone litrov naše pijače, ti o oglasu ne boš odločal. Ne zanima me, ali je oglas všeč tebi. Bistveno je, da bo všeč našim strankam in še bolj bistveno je, da bo prodajal.« Ne glede na šefovo mnenje je vztrajal pri svojem. Tudi zato je letel iz Coca Cole, pa so ga potem čez leta spet poklicali na pomoč, da bi potem spet odletel … Knjiga vsekakor sodi na polico vsake marketinške agencije.


Komentarji:

02.05.2007 @ 09:18 ervinator
Moje stališče je, da je (in mora biti) oglaševanje tudi umetnost. Ampak ne umetnost zaradi umetnosti, kar se radi grejo na oglaševalskih festivalih, pač pa uporabna umetnost - ki prodaja.
05.05.2007 @ 23:23 Aleš Lisac
Vidim, da do moji magi dodali še eno opcijo ... Sedaj lahko v komentarje dodajate slike. Cool a? Evo mojega komentarja s sliko - iz sončnega prvomajskega Londona.
na vrh