Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Kje so knjige??
-
Dobre knjigeKomentarji: 2 01.05.2007
Na Poljskem iščem partnerja, marketinško agencijo, ki bo poslušala naročnika (mene), ki obvlada svoj posel, ki razmišlja podobno kot jaz. Zaenkrat slabo kaže. Eno od vprašanj, ki jih postavim agencijam, h katerim grem na obisk, je tudi, kje se izobražujejo, katere knjige, revije berejo.
Običajno me po takšnem vprašanju samo zabodeno gledajo. Vse to se sicer dogaja na Poljskem in verjetno samo še nisem prišel do pravih … ampak vseeno. Tudi ti, ki sem jih spoznal, imajo dobre reference, delajo za ugledna podjetja.
Samo berejo pa ne in tudi na izobraževanja ne hodijo. Kreativnosti, znanja ni brez učenja. Učenja brez knjig si jaz ne znam predstavljati. Kako je človek lahko kreativen, če ne bere, če se ne spozna na vse živo? Marketinški strokovnjak mora biti razgledan, načitan, poznati mora vso literaturo iz svoje stroke, vedeti pa mora tudi veliko več.
Marketinškim agencijam, ki v svojih pisarnah nimajo knjig, priporočam, da si kupijo vsaj eno. Recimo »The End of Advertising As We Know It« Sergia Zymana bi znala biti dobra knjiga za začetek.Bivši direktor marketinga Coca Cole pojasnjuje to, kar vi bralci dnevnika marketinškega guruja seveda veste. V oglaševanju velja samo eno pravilo: Oglas mora prodajati. Oglaševanje ni umetnost, pač pa znanost.
Zelo dobra knjiga, prav gotovo med prvimi desetimi na moji večni listi. Segio je vedno verjel v tisto, kar je delal. Ko je nekoč direktor Coca Cole pripomnil, da mu njegov novi oglas ni všeč (tisti oglas s polarnimi medvedi, ki pijejo Coca Colo), je Sergio odgovoril: »Ti si sicer moj šef, ampak glede na to, da nisi ti tisti, ki bo kupil milijone litrov naše pijače, ti o oglasu ne boš odločal. Ne zanima me, ali je oglas všeč tebi. Bistveno je, da bo všeč našim strankam in še bolj bistveno je, da bo prodajal.« Ne glede na šefovo mnenje je vztrajal pri svojem. Tudi zato je letel iz Coca Cole, pa so ga potem čez leta spet poklicali na pomoč, da bi potem spet odletel … Knjiga vsekakor sodi na polico vsake marketinške agencije.
Komentarji:
- 02.05.2007 @ 09:18 ervinator
- Moje stališče je, da je (in mora biti) oglaševanje tudi umetnost. Ampak ne umetnost zaradi umetnosti, kar se radi grejo na oglaševalskih festivalih, pač pa uporabna umetnost - ki prodaja.
- 05.05.2007 @ 23:23 Aleš Lisac
-
Vidim, da do moji magi dodali še eno opcijo ... Sedaj lahko v komentarje dodajate slike. Cool a? Evo mojega komentarja s sliko - iz sončnega prvomajskega Londona.