Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Magične ponve
Dnevnik guruja
Komentarji:   19 24.10.2006
Tefal

Čez sedem let vse prav pride. Pred sedmimi leti (ali pa morda pred šestimi, ne spomnim se natančno), ko sem bil direktor marketinga v podjetju Delo revije, smo naročnike na Jano in Lady pridobivali s pomočjo Tefalovih ponev.

Akcija je bila zelo uspešna. Takšnemu marketingu rečem »obratni marketing«. Ker kupec vašega izdelka ne kupi zaradi koristi izdelka samega, temveč je

motivacija nekaj drugega. Na primer darilo. V našem primeru ponve.

No, akcijo s ponvami so potem malce priredili in ponovili v Mercatorju, nato pa še v Sparu. Verjetno pa še kje drugje. In sedaj akcijo znova izvajajo v Delu revije. Stavim, da bo zopet uspešna. Pred sedmimi leti so namreč ponve delovale naravnost magično.

Drage prijateljice in prijatelji. Kdaj boste pa vi ponovili vašo najuspešnejšo marketinško akcijo?

Pred sedmimi leti ...

In danes ...

Ponavljajte uspešne akcije! Zakaj bi se mučili z izumljanjem nečesa novega? Raje ponovite tisto, kar je dobro delovalo v preteklosti. Pa brez izgovorov, prosim, vsaj eno uspešno akcijo ste do sedaj izvedli tudi v vašem podjetju, kajneda?

Komentarji:

  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
24.10.2006 @ 16:38 Špela
Ampak res, drži kot pribito - tudi moja mami je čakala z naročilom določene revije dokler niso ponovili akcije v kateri so novim naročnikom podarili masažne banjice za noge :-)
24.10.2006 @ 18:13 Gregor
Uf.
Dobro da ste me spomnili. Se moram odjaviti z revije na katero sem se naročil zaradi zastonjskega piva (Prav res. :) 6 piv za jurja. Pa še prinesli so mi jih pred vrata.), preden pridejo oni na svoj račun in mi zakasirajo podaljšanje 3 mesečne naročnine.
...lahko pa prinesejo novih 6 piv... :)
24.10.2006 @ 22:52 Silvij
Čarobna beseda že deluje. ZASTONJ! Zastonj predavanje. Me zanima res, ali se splača kdaj kakšno stranko tudi povleči za nos. Da obljubljaš eno, stranka si ustvari svojo sliko, potem pa izve,da dobi čisto nekaj drugega. Kakšno predavanje zastonj, kje, kdaj, itd.. Lep pozdrav!
ps; je pa treba priznati, ta Lisac je dober!
24.10.2006 @ 23:36 Ljubo
Ja res je :) Ampak jest sem doživel tudi obraten efekt :) Hotu sem se naročit na revijo FHM v kateri so vsak mesec nekaj drugega ponujali če se naročiš za celo leto, ker niso imel primerne nagrade zame tiste 2 meseca ko sem kupil revijo sem pri tretjem že izpolnil naročilnico ampak potem sprevidel da je to ni revija zame :) Torej je pomembno kaka nagrada je...
24.10.2006 @ 23:51 Irena
Kadar koli je kakšna brezplačna nagrada, se to plača na drug način. Zato se je bolje odločati katero ponudbo sprejeti, da ne bo razočaranja. Pri odločitvah je treba razmisliti o vsem. Včasih je vredno odklopiti zavore, predvsem takrat, ko dobimo nekaj kar ni v vsakodnevni prodaji na vseh prodajnih mestih.
25.10.2006 @ 02:28 Lovro Muzenic
Fak, in jaz ze samo nekatere svoje ideje spravljam za vedno, se sploh pa, ce jih nisem realiziral v prvem mesecu odkar so padle... Moja najboljsa akcija je bil "Pass The Toilet Paper Party" v sodelovanju s Palomo pred desetimi leti. Ljudje o tem se vedno govorijo, celo tocno vejo, kje se je to zgodilo in ta prireditveni prostor se vedno klicejo po imenu, ki sem ga s sodelavci izbral pred 13-imi leti. Lokacija tega imena nima vec - ze 8 let!
25.10.2006 @ 09:17 Marko
To je že vse res. Samo ljudje smo prefrigani, kaj vse smo sposobni narediti, da bi prišli do zastonj darila. Poznam par primerov pri znani modni reviji, če včlaniš novega člana prejmeš nagrado. Samo redko kdaj se novi član odloči, da bo kaj kupil.
25.10.2006 @ 09:30 Romana
Stari rek pravi, "Osel gre samo enkrat na led" in pri meni to presneto drži.
25.10.2006 @ 09:42 Mila
Da, da, ponavadi uspešne akcije, dokler se enkrat pošteno ne nasoliš. Povem naj primer: Pred časom je Petrol oglaševal, da ob naročilu nad 1.000 l kurilnega olja, le tega pripeljejo brezplačno, pa še za 3 pranje avtomobila dobiš za povrh. Nemudoma sem naročila večjo količino, še istega dne zvečer pa se je olje tako pocenilo,da sem bila ob 80.000 SIT.V bodoče bom veliko bolj pozorna na vsako "akcijo".
25.10.2006 @ 09:53 Barbara
Meni pa nagrada ni pomembna. V kolikor me je nek proizvod prepričal, ga kupim tudi brez darila. Sem pa vesela, če se zveste kupce nagrajuje, že zato, ker so in verjamejo v proizvod...! Na te se največkrat pozabi!!
  • Stran
  • 1
  • 2
  •   
na vrh