Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Osebne poštne znamke
Dnevnik guruja
Komentarji:   21 12.04.2007

Bravo pošta! V marcu so začeli z izdajanjem osebnih poštnih znamk. Odlična ideja! Pohvaliti moram marketinški oddelek pošte. Tudi sam sem seveda takoj naročil osebne znamke za naše podjetje.

lisac

Pohvaliti pa moram tudi poštni "oddelek za zmanjševanje prodaje". Naročilo znamk so namreč tako zakomplicirali, da grem stavit, da poleg našega podjetja in morda še dveh treh, do sedaj znamk ni uspel naročiti nihče drug. V boj s poštnim "oddelkom za zmanjševanje prodaje" sem poslal študentko Natašo. V 24 korakih in po mesecu dni ji je uspelo kupiti znamke.

Na poti, do znamk, so jo tudi slekli ... Da prav ste prebrali. Mnoga podjetja imajo odlične ideje, potem pa se vmešajo agenti iz "oddelka za zmanjševanje prodaje" in vse uničijo. Škoda.

Preberite Natašino zgodbo, je kar dolga, ampak se splača prebrati. In komentirajte prosim.


Kako je Nataša en mesec kupovala osebne poštne znamke:

1. Greš na http://www.posta.si – osebne poštne znamke, kjer je narisana skica, ki ponazarja postopek pridobitve znamk. Ustavi se, ko sistem zahteva certifikat, in ker ga nimaš, ne moreš nadaljevati.

2. Klic na Pošto, da me operater vodi do obrazca. Še sam ni točno vedel, kam klikniti, da prideš do vloge. Pozitivno to, da so sedaj ta obrazec dali direktno na njihovo stran in ga najdeš takoj.

3. Ko končno dobiš dostop do vloge, se pojavi problem, ker je ne znaš sam izpolniti. Zopet pokličeš na Pošto. Sedaj te vodijo skozi obrazec.

4. Misliš, da si skoraj končal, ko te opozorijo, da potrebuješ SAMO še dva izpisa/potrdili (Sklep vpisa organizacije v Sodni register in Potrdilo Statističnega urada RS), ki pa (pozor!) ne smeta biti starejši od 3 mesecev. Zakaj? Ne vem.

5. Vzameš si čas in se napotiš na Statistični urad RS (Vožarski pot 12), komaj najdeš parkirišče, potem pa ti prijazno povedo, da oni tega potrdila ne izdajajo več. To sedaj počne AJPES. Te usmerijo in ti dajo njihovo telefonsko številko. Vsaj nekaj.

6. Ker si že v centru mesta, se odločiš, da greš na Okrožno sodišče v Ljubljani po redni izpisek iz Sodnega registra. Nič lažjega, ne? No, ne ravno. Zopet se pozabavaš z iskanjem parkirišča, vstopiš … ko te pretresejo. Torbico odložiš na tekočem traku, se sprehodiš mimo detektorja kovin, ko začne piskati. Izprazniš žepe, detektor še vedno tuli kot nor. Gospod vas vpraša, ali imate kovinski pas. Nimate. Naprava zopet piska. Gospod zatrjuje, da zagotovo imate kovinski pas. Oba vztrajata pri svojem. Ko dvignete majico in pokažete, da ne lažete, odneha, vam vrne stvari in vas napoti v 3. nadstropje.

7. V sobi 341 čakate v vrsti, izpolnite obrazec za izpis, nakar vam gospa sporoči, da morate po sodne koleke v PRITLIČJE!! (za vrednost 12,69 €)

8. Vrnete se s koleki, spet čakate. Dobite izpis.

9. Sedaj ste na poti v AJPES (v Šiški); vstopite, napotijo vas do gospe, ki vas napoti do druge gospe; zopet izpolnite obrazec; malo počakate, dobite Obvestilo o vpisu v poslovni register Slovenije (zakaj se imenuje Potrdilo Statističnega urada??!!), plačate še 4,17 € in ste rešeni.

10. Zbrane obrazce in vlogo za e-digitalno potrdilo sam odneseš na Pošto. Upaš, da je s tem stvar urejena.

11. Pokličeš na Pošto, ker te zanima, kdaj boš lahko videl sadove svojega dela (tekanja za raznimi vlogami in obrazci). Pomirijo te, da moraš počakati samo še 14 dni. Dobra novica? Ja pošljejo ti jih po navadni pošti. Torej nič več tekanja naokoli. 

Po nekaj dneh …

12. Še kar ni konca, madona! Pokličejo s Pošte in vas obvestijo, da vas pri njih čaka zgoščenka. Ni ti jasno, zakaj, saj pravzaprav čakaš le še znamke.

13. Greste na Pošto po cd, ga vstavite v računalnik in…

14. ugotovite, da gre za navodila za aktiviranje in prevzem vašega kvalificiranega potrdila, vendar … ne veš, kaj za boga moraš narediti.

15. cd prijazno pojasni, da ste prejeli 2 referenčni številki za aktiviranje. Kaaaaaj? Oni to meni? :)

16. Povprašaš okoli. Seveda, nekaj ste dobili. Direktor dobi referenčno kodo na e-mail, avtorizacijsko kodo mu vroči poštar osebno. Blede se vam že, dobesedno. :)

17. Pa vseeno zberete še zadnje moči. Če ste prilezli do sem, boste seveda šli do konca. Kliknete na link (ki ga najdete med navodili na cd-ju) … in zopet ste na spletni strani Pošte, tokrat izpolnjujete registracijski obrazec. Dokazati morate namreč, da ste res oseba, ki je e-digitalno potrdilo naročila. Dobra stran? Program vas korak za korakom vodi … upate, da do znamk. :)

18. Ne, ne še. Tako lahko se pa menda ne boste izmazali. Še malo sivih celic bo potrebno pokuriti.  V obrazec vpišete obe kodi: referenčno in avtorizacijsko, seveda.

19. Nato si izmislite svoje geslo. Hmmm … Kaj takega: »nemucitemevec«?!

20. Neverjetno. Vaša identiteta je potrjena. Vendar le kot fizična oseba. Kaj? Da bi bila registracija popolna, morate potrditi tudi identiteto podjetja, vendar za to niso dovolj kode. Ker znaš telefonsko številko Pošte že na pamet, jo hitro zavrtiš.
Rečejo, da bo za registracijo treba odpreti poštni predal. Zakaj? Da dobite POŠTNO ID. Slednjo vpišete v milijonti okvirček obrazca. Kaj vam še manjka? Aha, matična številka. Ker vam ne zazna matične vašega podjetja, naredite kaj? Pokličete kam? Pošto? Bravo, dobro vam gre. Tam ugotovijo, da vaša vprašanja presegajo njihove sposobnosti. Vežejo vam programerja  Ta pojasni, da matična številka pravzaprav pomeni emšo naročnika (fizične osebe). Zakaj se imenuje matična????

Jaz imam že vsega dosti. Pa vi? Odnehamo? Gremo naprej?

21. Gremo naprej. Torej: e-digitalni ključ imamo. Registrirali smo se. Geslo imamo. Sedaj preostane le še, da napišemo želeno količino znamk, pošljemo sliko, ki bo krasila naše »playing hard to get« znamke. 

 
22. Način plačila? Naročilnica! Super. Gotovi ste.

23. hahahahahahahahahahahaha, neeeeeeeeee. Tako olajšanje občutite, ko zagledate ZAHVALO ZA NAROČILO. Ne morete verjeti, da ste stvar izpeljali do konca. A ob zahvali še dodatek; da ne izgubite kondicije. Po pošti jim morate poslati še naročilnico. 

24. Znamkeeeeee, čakamo vaaaaaas!!!!!!

Misija končana.

Celotni stroški:
18,56 € (s stroški parkiranja)

Čas in živci: neprecenljivo 

Naziv pridobljene izobrazbe: dipl. »organizator (N)e-MOGOČIH MISIJ)« 
Ob tej priložnosti bi se rada zahvalila:
živcem, da so zdržali, brez njih ne bi šlo;
koreti, ki me je brez besed prevažala sem ter tja, da sem dobila vse potrebno za oddajo vloge;
sodelavkam, ki so poslušale moje presenetljive dogodivščine v tej misiji;
našemu študentu za vso tehnično podporo (še dobro, da študira informatiko);
in za konec: hvala Pošti, da je tako močno zakomplicirala zadeve. Nekaj sem se le naučila. In … naslednjič bom dvakrat premislila, preden se odločim za kakšen podoben nakup. 

Opomba marketinškega guruja: Nataša se je učila na moje stroške, tako da nima nobenega vzroka za negodovanje :)

p.s. če ste preskočili kakšno točko ... pri točki 6 so Natašo slekli. :)

p.p.s. Kupite osebne poštne znamke tudi vi. Ideja je res dobra. Če imate malo potrpljenja, boste nad svojim nakupom navdušeni. www.posta.si.

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
22.08.2007 @ 11:30 Jože Keber
Moja pot do osebnih znamk je bila lažja. Do certifikata sem dokaj hitro (enaki roki kot opisano vendar brez potrdil) prišel, naročil znamke in plačal. V slabih 14 dneh sem imel znamke, ki sem jih vse nalepil na pisma in poslal prijateljem in znancem. Dosegel sem namen, saj sem želel v teh elektronskih časih preizkusiti, kdo sploh še piše po večtisočletni metodi. Rezultat je presenetljiv (ha, ha). Od 100 pisem se jih je v pol leta vrnilo že skoraj 10. Ja, še si nekateri pišemo po starem, predvsem mi filatelist.
Članek o naročilu znamk mi je bil zato všeč. Avtorico članka naprošam za en primerek njihove (njene) osebne znamke za mojo zbirko osebnih znamk (JOŽE KEBER, KOTLJE 178, 2394 KOTLJE)
Lep dan vsem in čimveč pošte na star način želi filatelist Jože
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
na vrh