Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Intimno
Dnevnik guruja
Komentarji:   0 12.04.2007

Zelo intimno, zelo Chilly

V bistvu preveč intimno. Videl sem TV oglas za intimno milo Chilly. Oglas sem si zapomnil, ker to milo v oglasu priporoča »Slovensko združenje porodničarjev in ginekologov«. In sem naredil to, kar naredi marsikdo.
chilly

Šel sem na najdi.si, potem še na google in poskušal poiskati kaj o tem milu in Slovenskem združenju porodničarjev. Iskal sem dolgo in praktično zaman …

Milo sem po dolgem iskanju komaj odkril na spletni strani Skupine Bolton Adriatic. Gre za podjetje, ki nam prodaja znane blagovne znamke: Rio Mare, Neutro Roberts, WC Net … Ampak nič o tem, da to milo priporočajo porodničarji in ginekologi. Pa tudi pri porodničarjih in ginekologih nisem našel nič o tem intimnem milu.

Podjetje, ki zastopa takšne blagovne znamke, mora vedeti, kaj dela. Ampak vseeno. Če investiraš denar v TV oglase (veliko denarja), se splača urediti tudi predstavitev taistih izdelkov na internetu.

Splača se poskrbeti, da bodo iskalniki tvoj izdelek našli pred izdelki konkurence ali pa recimo, da bodo izdelek sploh našli. Ljudje takšnih izdelkov ne kupujemo preko interneta, ampak informacije pa iščemo. Dokaz za to so diskusije o intimnih milih na mnogih forumih.

Nasvet marketinškega guruja? Usklajene akcije v več medijih delujejo bolje kot oglaševalske akcije, ki se izognejo tako pomembnemu mediju, kot je danes internet. Več zelo dobrih primerov o tem, kako integrirati klasično oglasno akcijo z aktivnostmi na internetu, sem večkrat slišal na predavanjih Roka Hrastnika. Več dobrih zapisov na to temo pa lahko preberete na blogu Boštjana Cokana.

Sicer pa sem mislil pohvaliti oglas, ki se sklicuje na priporočilo avtoritete – v tem primeru »Slovenskega združenja porodničarjev in ginekologov«.

Ampak, da bi bila zadeva še bolj kredibilna, bi človek moral kaj o tem priporočilu kje najti. Saj veste, ljudje smo čedalje večji skeptiki … V marketingu že dolgo ni več dovolj, da nekaj trdiš, svoje trditve moraš tudi dokazati. Kot na sodišču. Tisti, ki dokažejo, prodajo (še) več.

Blog marketinškega guruja priporoča tudi ZDRUŽENJE ZA LETALSKO IN VESOLJSKO MEDICINO SLOVENIJE SZD!

Lažem … Tole sem si izmislili. Je pa res, da tudi to združenje obstaja. Kompleten seznam združenj Slovenskega zdravniškega društva (lahko vam pride prav, morda kakšna sekcija priporoči, kar prodajate …) lahko najdete na http://www.szd.si/sekcije.shtml

 



na vrh