Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Test za vas!
-
Državno prvenstvo v direktnem marketinguKomentarji: 24 23.03.2007
Preizkusite svoje marketinško znanje, intuicijo!
Rešite enak test, kot so ga ta teden reševale tekmovalke in tekmovalci na prvem Državnem prvenstvu v direktnem marketingu.
TEST!
Zabavno, poučno in kar težko … S pomočjo tega testa smo dobili 4 polfinaliste. Preizkusite se!
Med štiri najboljše na prvem državnem prvenstvu v direktnem marketingu, so se uvrstila kar 3 dekleta. Kdo so polfinalisti?http://www.prvak.si/tekmovalci_seznam_tekmovalcev_fotografije_izjave/
Če bi bili namreč tako prepričani v kvaliteto proizvoda, potem bi vsem na čelu pisalo 100% garancija na zadovoljstvo. In prav nič se ne bi obremenjevali, če bi partner zahteval 'money back guarantee' v prvih 90 dneh. Kaj pa če bi ponudili 'lifetime guarantee'?
Res ni naključje, da je toliko slabih prodajalcev, odnosov, uspešnih ljudi (v pravem pomenu besede) ipd.
Nauk zgodbe: 'vsi k učnim uram marketinga in prodaje' z upoštevanjem najvišjih moralnih načel.
Ojej - sedaj sem šele zaplaval 'ne? :-)
Lep vikend vsem!
Aja, Igor, ker sem zasledil samo 1 Petra na tem blogu in to sebe, me zanima če je bil un komentar v tej temi za mene? Če ja, ga ne štekam???
Sicer pa sem brcnila v temo pri večini vprašanj in sem se kar zgrozila, ko sem tukaj brala komentarje, kako so vsi 80 ali 90% briljirali. Mi res nismo imeli šanse popravljanja in nauk, ki sem ga dobila iz te naloge je: ne kompliciraj zadeve tam kjer ni treba in odločaj po trenutnem vzgibu! Drugo leto pa ponovni poizkus. Nekdo mi je rekel, da boš mazdo zamenjal za BMW-ja ;) , res?
Igor, tvoja filozofija je zelo na mestu..
Aleš, ali je kdo zbral 100%? Zakaj ima fax večjo odzivnost, kot pa telefon?
lp, Klementina
Najprej hvala Klementini in hvala Igorju za čestitke! Hvala tudi Saši in Žigu, (četrtfinalista) ki sta me kontaktirala osebno.
Z vsakim dnem sem bolj vesel da sem se prijavil na tekmovanje, saj je zadeva z vsakim kolom bolj razburljiva, da sploh ne govorim o galami, ki sem jo zganjal pri javnem računalniku, ko sem izvedel da grem v polfinale :)
Igor, s tvojo filozofijo se zelo strinjam - na področju spletnega merketinga se razvija ogromno stvari in vsaka posebej (optimizacija, sponzorirane povezave, mailing liste, viral, social,...) postaja prava znanost, zato se bo kmalu potrebno po sistemu MANJ je VEČ usmerjati tudi v znanju spletnega marketinga in ne samo pri ciljih oglaševanja.
Močno pa poudarjam, da mora vsako podjetje, ki želi postati in ostati vidno na spletu obvladati čisto vse tehnike spletnega marketinga, saj je dejstvo da ena drugo zelo dobro podpirajo in skupaj pripeljejo do merljivih uspehov.
Nekatera slovenska podjetja že sledijo tuje modele, vendar je tukaj kot praviš sam še ogromno stvari za naredit. Prihodnost slovenskega spletnega prostora je sigurno kljub majhnosti v lokalizaciji in ustvarjanju ciljnih interesnih skupin, še posebej s strani oglaševalcev. Za primer dajem projekt www.coolinarika.com , ki je projekt podjetja Podravka d.d.
No, zdej je pa mene odnesl ;) – bom postavu blog – »ublubim« :)
Takole, ura je čas da se lotim nove naloge, ker imam glavo polno idej in še ničesar na papirju. Stvar je zelo resna, za vrat mi diha »klub vražjih babnic« in to ni hec :)
Se oglasim in hvala še enkrat vsem za čestitke in podporo.
Sploh te ni odneslo, prineslo te je :-)
Dobrodošel.
Oglasi se še kaj - seveda pa nam sporoči tudi link do svojega bloga, ko bo na voljo.
Drži se.