Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Test za vas!
Državno prvenstvo v direktnem marketingu
Komentarji:   24 23.03.2007

Preizkusite svoje marketinško znanje, intuicijo!

Rešite enak test, kot so ga ta teden reševale tekmovalke in tekmovalci na prvem Državnem prvenstvu v direktnem marketingu. 


TEST!

Zabavno, poučno in kar težko … S pomočjo tega testa smo dobili 4 polfinaliste. Preizkusite se! 
Med štiri najboljše na prvem državnem prvenstvu v direktnem marketingu, so se uvrstila kar 3 dekleta. Kdo so polfinalisti?

http://www.prvak.si/tekmovalci_seznam_tekmovalcev_fotografije_izjave/ 



Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
23.03.2007 @ 16:25 Igor
Mar ni res? Če meni gospodična ne bi zmešala glave (beri: uporabila močne marketinške prijeme etičnega značaja), potem je zagotovo ne bi kupil (beri: zasnubil).
23.03.2007 @ 17:01 Igor
Če še malce filozofiram - v odnosih s partnerji imamo vsi probleme (pred, med ali po) zato, ker ne znamo prodajat. Seveda je vse odvisno od kvalitete proizvoda (nas samih) in pričakovanji kupca (partnerja/ke). Če že vnaprej ne mislimo pilit kvalitete proizvoda (smiselno je namreč že vnaprej pričakovati večjo zahtevnost kupca), biti kreativni in nenehno razmišljati o dodani vrednosti, nenazadnje pa kupcu ponuditi več, kot je sploh pričakoval, potem bo prodaja povprečna, slaba ali celo nična.

Če bi bili namreč tako prepričani v kvaliteto proizvoda, potem bi vsem na čelu pisalo 100% garancija na zadovoljstvo. In prav nič se ne bi obremenjevali, če bi partner zahteval 'money back guarantee' v prvih 90 dneh. Kaj pa če bi ponudili 'lifetime guarantee'?

Res ni naključje, da je toliko slabih prodajalcev, odnosov, uspešnih ljudi (v pravem pomenu besede) ipd.

Nauk zgodbe: 'vsi k učnim uram marketinga in prodaje' z upoštevanjem najvišjih moralnih načel.

Ojej - sedaj sem šele zaplaval 'ne? :-)

Lep vikend vsem!
23.03.2007 @ 18:48 Peter
Meni pa nekaj ni jasno glede testa. Ker sem skoraj vsako vprašanje moral ponavljat, skoraj vsako napačno odgovoril, nato mi pa vrže ven rezultat 90%. Kaj pomenijo ti %? Uspešnost ali polomijo?

Aja, Igor, ker sem zasledil samo 1 Petra na tem blogu in to sebe, me zanima če je bil un komentar v tej temi za mene? Če ja, ga ne štekam???
23.03.2007 @ 20:22 Aleš Lisac
Peter, vaših 90% ni pravih ... Tekmovalci so imeli malce drugačen test, samo eno možnost pri vsakem odgovoru in nič ponavljanja. Za širšo javnost sem dovolil ponovitve, ker gre za to, da se vsi čim več naučimo.
23.03.2007 @ 20:48 Saška
Pa se že moram oglasiti, ker jaz sem edina tekmovalka, ki je pogorela pri tem testu. Med 8 tekmovalci, smo bile 4 ženske in bilo bi res prekičasto, če bi šle naprej le ženske, a? Aleš po mojem bi moral ta test ponavljati :)??
Sicer pa sem brcnila v temo pri večini vprašanj in sem se kar zgrozila, ko sem tukaj brala komentarje, kako so vsi 80 ali 90% briljirali. Mi res nismo imeli šanse popravljanja in nauk, ki sem ga dobila iz te naloge je: ne kompliciraj zadeve tam kjer ni treba in odločaj po trenutnem vzgibu! Drugo leto pa ponovni poizkus. Nekdo mi je rekel, da boš mazdo zamenjal za BMW-ja ;) , res?
25.03.2007 @ 15:11 PetrovaFenica
Čestitke PRVAKU :-)

Igor, tvoja filozofija je zelo na mestu..

Aleš, ali je kdo zbral 100%? Zakaj ima fax večjo odzivnost, kot pa telefon?

lp, Klementina
25.03.2007 @ 16:46 Peter Š.
Zdaj je čas, da se končno tudi jaz oglasim :)

Najprej hvala Klementini in hvala Igorju za čestitke! Hvala tudi Saši in Žigu, (četrtfinalista) ki sta me kontaktirala osebno.

Z vsakim dnem sem bolj vesel da sem se prijavil na tekmovanje, saj je zadeva z vsakim kolom bolj razburljiva, da sploh ne govorim o galami, ki sem jo zganjal pri javnem računalniku, ko sem izvedel da grem v polfinale :)

Igor, s tvojo filozofijo se zelo strinjam - na področju spletnega merketinga se razvija ogromno stvari in vsaka posebej (optimizacija, sponzorirane povezave, mailing liste, viral, social,...) postaja prava znanost, zato se bo kmalu potrebno po sistemu MANJ je VEČ usmerjati tudi v znanju spletnega marketinga in ne samo pri ciljih oglaševanja.

Močno pa poudarjam, da mora vsako podjetje, ki želi postati in ostati vidno na spletu obvladati čisto vse tehnike spletnega marketinga, saj je dejstvo da ena drugo zelo dobro podpirajo in skupaj pripeljejo do merljivih uspehov.

Nekatera slovenska podjetja že sledijo tuje modele, vendar je tukaj kot praviš sam še ogromno stvari za naredit. Prihodnost slovenskega spletnega prostora je sigurno kljub majhnosti v lokalizaciji in ustvarjanju ciljnih interesnih skupin, še posebej s strani oglaševalcev. Za primer dajem projekt www.coolinarika.com , ki je projekt podjetja Podravka d.d.

No, zdej je pa mene odnesl ;) – bom postavu blog – »ublubim« :)

Takole, ura je čas da se lotim nove naloge, ker imam glavo polno idej in še ničesar na papirju. Stvar je zelo resna, za vrat mi diha »klub vražjih babnic« in to ni hec :)

Se oglasim in hvala še enkrat vsem za čestitke in podporo.
26.03.2007 @ 01:00 Aleš Lisac
Klementina, faks je imel v tem primeru večjo odzivnost, ker je odgovoriti po faksu večini bolj ENOSTAVNO kot poklicati. Poleg tega gre pri telefonu za dvosmerno komunikacijo (klicatelja lahko kaj vprašamo ...) in nekateri imajo raje bolj neoseben faks, kjer ne tvegajo, da bi jih kdo kaj vprašal. Kartice smo poslali podjetjem, podjetja pa še vedno imamo faks.
26.03.2007 @ 09:26 ervinator
Vprašanje glede faksa: po mojem je glavni razlog v tem, da je potrebno sporočiti svoje podjetja. Če pokličeš po telefonu, moraš vsaj dvakrat ponoviti naziv in ulico, potem pa še preveriti, če so na drugi prav zapisali. Faks je glede tega bolj zanesljiv, sploh pa se je včasih vse nujne in hkrati pomembne stvari opravilo preko faksa. To je na nek način ostalo do danes: ljudje se številko kreditne kartice upravičeno bojijo sporočiti po telefonu, glede faksa pa nimajo pomislekov. K temu pripomorejo tudi bančni uslužbenci, ki celo sami spodbujajo tako prakso.
27.03.2007 @ 01:09 Igor
Peter,

Sploh te ni odneslo, prineslo te je :-)

Dobrodošel.

Oglasi se še kaj - seveda pa nam sporoči tudi link do svojega bloga, ko bo na voljo.

Drži se.
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh