Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Kazalo
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
- Zakaj je NE odlična novica za prodajalce?
- Tiskani oglasi ne delujejo več?
- Cena?
- Fotografije golih deklet včasih in danes
- Intervju
- Kako odgovarjati na tipične ugovore strank?
- Marketinško križarjenje 2018
- Marco Bragadino in njegov ICO
- Naj knjige leta 2017 po mojem izboru
- Novoletni cilji in prodaja
- Moj stari čevelj
- Marketinška analiza "finančne industrije"
- Zastonj torej brezplačno
- FirmaKids in ŠKL
- Katalog promocijskih in poslovnih daril
- Laura Unuk svetovna mladinska prvakinja
- Beer Bulli
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Poker
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 22.03.2007
Spet sem bil s telefonom na WCju ene od primorskih restavracij ... In slikal tale oglas:
Odličen primer odzivnega oglasa, kjer bo naročnik lahko natančno izmeril učinkovitost oglasa.
Sto dolarjev je dovolj velika podkupnina, da vpišeš tudi kodo oglasa (LOKAL). Naročnik oglasa pa bo natančno lahko izmeril, koliko strank in kako dobrih strank, jim je oglas v WCjih prinesel.
Če oglašujete, obvezno merite odziv. Odziv je VEDNO možno izmeriti!
Komentarji:
-
22.03.2007 @ 11:44
Sasa
- Aleš, še dobro, da je odsev fotografa le od pasu navzgor :)
-
22.03.2007 @ 12:06
Aleš Lisac
- He, he ... Ej, ko sem tole slikal, sem imel hlače že zapete ... :)
-
22.03.2007 @ 15:45
Super Tine
-
Bravo!!
Računalniški čarovnik je dobro opravil svoje delo glede povečave slike
=D -
22.03.2007 @ 19:44
Aleš Lisac
- Čarovniki iz Spletne postaje.
-
22.03.2007 @ 23:46
Luka
- Mene bi pa zanimalo, katera knjiga ali vsaj članek obravnava kakšne trike in načine merjenja odzivov oglasa. Kakšen predlog?
-
23.03.2007 @ 08:31
Marko Maher
-
hvala Tine, smo se posebej potrudili za bralce Aleševega bloga :)
Še kratek komentar na oglas. Ta in druge spletne igralnice uporabljajo super poslovni model - stranki dajo del dobička in jo s tem zavežejo, da nekaj časa igra pri njih. Konkretno na pokru je to izračunano kot cca 40% provizije, ki jo ob igranju pobere igralnica in jih igralec dobi ko odigra npr. 1000 iger.
Imam že eno idejo, kako bi ta koncept vključil v naš biznis:) -
30.09.2008 @ 16:24
Tine
-
Da vam nahitro razložim, kje je hec tega ''bonus'' gesla za vpis.
Spletne igralnice se trudijo tudi z mrežnim marketingom. To storijo tako, da pod sabo sprejemajo t.i. affiliate, ki so ljudje, ki za njih delajo reklamo, v zameno za del dohodka, ki ga ustvarijo njihovi igralci. Geslo za bonus je takorekoč samo orodje, s katerim določijo, kateri igralec je prišel na igralnico preko katerega affiliate-a.
Dodaj komentar