Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Poker
Dnevnik guruja
Komentarji:   7 22.03.2007

Spet sem bil s telefonom na WCju ene od primorskih restavracij ... In slikal tale oglas:

poker

Odličen primer odzivnega oglasa, kjer bo naročnik lahko natančno izmeril učinkovitost oglasa.

Sto dolarjev je dovolj velika podkupnina, da vpišeš tudi kodo oglasa (LOKAL). Naročnik oglasa pa bo natančno lahko izmeril, koliko strank in kako dobrih strank, jim je oglas v WCjih prinesel.

Če oglašujete, obvezno merite odziv. Odziv je VEDNO možno izmeriti!


Komentarji:

22.03.2007 @ 11:44 Sasa
Aleš, še dobro, da je odsev fotografa le od pasu navzgor :)
22.03.2007 @ 12:06 Aleš Lisac
He, he ... Ej, ko sem tole slikal, sem imel hlače že zapete ... :)
22.03.2007 @ 15:45 Super Tine
Bravo!!
Računalniški čarovnik je dobro opravil svoje delo glede povečave slike
=D
22.03.2007 @ 19:44 Aleš Lisac
Čarovniki iz Spletne postaje.
22.03.2007 @ 23:46 Luka
Mene bi pa zanimalo, katera knjiga ali vsaj članek obravnava kakšne trike in načine merjenja odzivov oglasa. Kakšen predlog?
23.03.2007 @ 08:31 Marko Maher
hvala Tine, smo se posebej potrudili za bralce Aleševega bloga :)

Še kratek komentar na oglas. Ta in druge spletne igralnice uporabljajo super poslovni model - stranki dajo del dobička in jo s tem zavežejo, da nekaj časa igra pri njih. Konkretno na pokru je to izračunano kot cca 40% provizije, ki jo ob igranju pobere igralnica in jih igralec dobi ko odigra npr. 1000 iger.

Imam že eno idejo, kako bi ta koncept vključil v naš biznis:)
30.09.2008 @ 16:24 Tine
Da vam nahitro razložim, kje je hec tega ''bonus'' gesla za vpis.
Spletne igralnice se trudijo tudi z mrežnim marketingom. To storijo tako, da pod sabo sprejemajo t.i. affiliate, ki so ljudje, ki za njih delajo reklamo, v zameno za del dohodka, ki ga ustvarijo njihovi igralci. Geslo za bonus je takorekoč samo orodje, s katerim določijo, kateri igralec je prišel na igralnico preko katerega affiliate-a.
na vrh