Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Poker
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 7 22.03.2007
Spet sem bil s telefonom na WCju ene od primorskih restavracij ... In slikal tale oglas:
Odličen primer odzivnega oglasa, kjer bo naročnik lahko natančno izmeril učinkovitost oglasa.
Sto dolarjev je dovolj velika podkupnina, da vpišeš tudi kodo oglasa (LOKAL). Naročnik oglasa pa bo natančno lahko izmeril, koliko strank in kako dobrih strank, jim je oglas v WCjih prinesel.
Če oglašujete, obvezno merite odziv. Odziv je VEDNO možno izmeriti!
Računalniški čarovnik je dobro opravil svoje delo glede povečave slike
=D
Še kratek komentar na oglas. Ta in druge spletne igralnice uporabljajo super poslovni model - stranki dajo del dobička in jo s tem zavežejo, da nekaj časa igra pri njih. Konkretno na pokru je to izračunano kot cca 40% provizije, ki jo ob igranju pobere igralnica in jih igralec dobi ko odigra npr. 1000 iger.
Imam že eno idejo, kako bi ta koncept vključil v naš biznis:)
Spletne igralnice se trudijo tudi z mrežnim marketingom. To storijo tako, da pod sabo sprejemajo t.i. affiliate, ki so ljudje, ki za njih delajo reklamo, v zameno za del dohodka, ki ga ustvarijo njihovi igralci. Geslo za bonus je takorekoč samo orodje, s katerim določijo, kateri igralec je prišel na igralnico preko katerega affiliate-a.