Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Dolžina je pomembna!
Dnevnik guruja
Komentarji:   27 08.03.2007

Pravkar mi je moj prijatelj Drayton Bird, poslal e-mail, v katerem je zapisal tudi tole:

"So my next point, number 3, is simple: try running longer copy. Much longer. Because it tends to work better in any medium.

Here are the results of some tests run by a colleague of mine:
Copy Length (words) Response Rate
1,064                             17.08%
1,999                             19.09%
2,763                              24.24%

Now, if an extra profit of 41.9% doesn’t interest you, please stop reading now. You are making far too much money."

Kot vidite je daljše običajno boljše, kot krajše. Če želite, da Drayton kaj pametnega pove tudi vam, mu preprosto pišite na drayton@draytonbird.co.uk. Napišite mu, da bi radi prejeli 51 brezplačnih nasvetov in povejte, da sem jaz rekel, da mu lahko pišete. Poglejte tudi na www.draytonbird.com.

Pravkar sem napisal prodajno pismo na desetih A4 straneh (3,337 besed)! Če, želite vam zadevo pošljem po mailu. :)


Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
08.03.2007 @ 16:34 pero
živjo g.Lsac
Mislim da ste fantastični,zanima me pa samo,če bi mogoče lahko pokomentirali odmevno temo 100 najbogatejših slovencev, kar vredu reklama, ki je povrh vsega še praktično brezplačna!
lp pero
08.03.2007 @ 16:59 Žan Nekrep
No dokler ti Aleš ne odgovori bom kr jaz dal odgovor...Ja Pero tole s 500 najbogatejšimi so dobro nardili si zastonj reklamo (Revija Manager) - je Lisac med njimi ?Kr si jih še nisem ogledal... Po sitemu Forbesa so naredili BUUUMM. si bom šel sposodit enkrat naslednji teden v knjižnico, da malo preučim najbolj uspešne... za tiste, ki je vsa Slovenija mislila, da so bogati sploh niso proti tem, ki jih bolj malo poznamo! To so pravi bogataši, ko se ne hvalijo in bohotijo z denarjem okoli, ampak ga uporabljajo za lastno ustvarjalnost :)
08.03.2007 @ 17:45 Žan Nekrep
Aleš do kod pa dolžina povečuje odzivnost? Verjetno ni to kr v nedogled ...recimo če bi blo 10.000 besed al pa 15.000.. kr potemtakem se splača, če prodajaš neko drago stvar al pa maš velik RVC napisat pa poslat vsakmu 40 strani :) :)
08.03.2007 @ 19:00 Aleš Lisac
Peter, nič ni narobe z vami. Večina ljudi dolgih pisem ne bere - vsaj ne črko po črko. Vendar pa dolga pisma DELUJEJO bolje. Seveda pa moramo bralca s poudarki in podnaslovi voditi skozi tekst, tako da tudi tisti, ki samo "skenirajo" dobijo dovolj informacij, da na koncu kupijo. Žan hvala za pripombe (poslane po mailu - tista glede €50 je na mestu) in pohvale. Komaj čakam na komentar Super Tineta - tudi moja žena vedno pohvali njegove komentarje - to pa je nadvse pomembno. Je daljše vedno boljše - da skoraj vedno. Kje se to z dolžino neha? Testirati je potrebno. Ampak fantje, ko bom kupoval Aston Martina in mi bodo na dom po DHLju poslali 457 stransko brošuro - knjigo o DB9, ste lahko prepričani, da bom rekel tajnici: "Mojca, ni me, nobenih klicev, zapri vrata in prosim prinesi eno dvojno kavo." Če uspete stranko navdušiti, zainteresirati, bo prebrala tudi Vojno in mir!
08.03.2007 @ 19:08 Aleš Lisac
Marjan, je poizkušal malo popraviti moje pismo. Odličen poizkus. Vseeno naj povem, da čisto za vsako črko vem zakaj stoji tam kjer stoji. Moj tekst: "Jasno, da bi šli, jasno, da bi se želeli učiti od najboljših, takšne priložnosti, se ne splača zamuditi."

bi Marjan spremenil v: "Takšno priložnost se definitivno splača izkoristiti".
Moja verzija (guru pač :)) je boljša.

Zakaj mislim, da je moja verzija boljša?

Ker je strah pred izgubo običajno boljši motivator, kot želja po dobičku.

Ljudje se bolj bojimo kakšno zadevo zamuditi, kot smo navdušeni, da jo bomo dobili.
08.03.2007 @ 19:57 Janez
Tudi jaz se priporočam, lepo prosim, če ponudba še velja!
08.03.2007 @ 20:42 Igor
Se toplo priporočam za prodajno pismo.

Hvala
08.03.2007 @ 21:29 Simon
Tudi jaz bi prosil za tole "hudo" pismo ;)

lp, s.
08.03.2007 @ 22:46 Aleš Lisac
Ker ste vi tako hoteli ...
... celotno pismo bo v kratkem na blogu.
08.03.2007 @ 23:45 Franci
Me zanima kako po potencialna stranka navdušena nad dolžino.
še meni prosim mail :)
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
  • 3
  •   
na vrh