Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zoran Janković
Marketing
Komentarji:   56 22.10.2006

Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.

Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na  "celotno novico" in preberite prispevek.


Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?

Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.

Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?

Razlog je preprost.

Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.

In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.

Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.

Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.

Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.

Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo. 

Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani! 

Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.

Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.

Komentarji:

25.10.2006 @ 07:30 iztok
ja, res je Jankovič poznan, pa mislim, da ni zmagal samo zaradi tega.
Zmagal? Ne, sesul je tekmece, kar pa je še bolj pomembno, še nekoga...
politika se bo obrnila na glavo.
Že samo s svojim suverenim nastopom je prevladal nad tekmeci. Osebno mislim, da mora biti župan (pa ne samo župan) tudi lep! ;)
Ali lahko to đe rečemo za koga drugega, da je všečen ljudem?
A so bili všečni tudi zato, ker imajo "samo" dvosobno stanovanje in star avto, aja, nekateri še to ne?!
Bi zaupali takšnim vodjem, ki niso znali poskrbeti niti zase, kako bodo, ali pa so še za druge??

Torej novo pravilo, ali pa dva:

Če želimo pomagati revežem, moramo najprej postati sami revež!
ker pa govorimo o poslovnih nasvetih pa tako:
če želimo pomagati neuspešnim, postanimo najprej sami neuspešni!

malo za šalo, veliko pa tudi zares!

Pa lep dan.
25.10.2006 @ 07:32 Rasto
Dobra ideja, g.Lisac ! Škoda, da tega niste objavil že pred letom 1991, bi mi zelo koristilo pri pripravah na prve volitve županov ! Kljub študiju marketinga (enega izmed predmetov) nisem dobil dovolj uporabnega znanja za splošno rabo.
LP R
25.10.2006 @ 07:40 Joco
Saj nam Jankovič ves čas kaže kako se je treba lotiti lastne promocije in še bolje, kako v tem uspeti.
Tudi internet je medij in to skoraj brezplačen samo izkoristiti ga je treba na prav način, saj nam g. Lisac to ravnokar kaže.
25.10.2006 @ 07:43 Miran
Volilci imajo vedno prav... Marketinške zakonitosti pa tudi!
Kot vedno pa bo tudi čas pokazal, če vse skupaj res drži ...
25.10.2006 @ 08:07 maja zupanc
Seveda. Pri znanem se lahko pripravimo na slabe plati, ki jih "poznamo", pri neznanem ne vemo kaj lahko pričakujemo.Izberemo "varnost".
25.10.2006 @ 08:12 Nevenka
Mag. Aleš Lisac, čestitam!

In mi je jasno zakaj nisem dobila štipendije za marketinško tekmovanje. Zdaj je na meni da se iz tega naučim in pridobim/o. Hvala za pomoč!
25.10.2006 @ 08:26 Igor
Spoštovani g. Lisac,
Strinjam se z vsebino članka, stvar deluje in prinaša lagodnejše življenje.
G. Ljubotu pa sporočam, da vsak lahko postane dober prodajalec neglede na izobrazbo. Najprej si morate to želeti, imeti nekaj ali nič predhodnega znanja, biti vztrajen, verjeti v svoje izdelke in storitev in vedno govoriti resnico. Prvi rezultati pridejo po enem letu, uspeh se pa začne nekje po treh letih.
Noben narod ni glup!
Lp,
Igor (strojni tehnik), pravijo, da sem na dobri poti, da postanem boljši prodajnik od dobrih.
25.10.2006 @ 08:33 Uroš
Članek je zelo poučen, oziroma nam je nekaku blizu pa klub temu včasih pozabljamo na to vrsto promocije.

lp U
25.10.2006 @ 08:56 Dejan
Plesati kolo na WallStreetu je za nekoga kazen, za drugega pa samopromocija.
Ali veste, da Donaldu Trumpu niso plačali nič za oddajo Apprentice? Noro dobra reklama, gledana po celem svetu. "Money, Money, Money"
25.10.2006 @ 09:01 Gloria
Popolnoma res in nasprotniki ki so Jankoviča (in kakšne druge zmagovalce/kandidate) blatili so upali da bodo na ta način zmagali. So pa sami sebi naredili škodo in drugim servirali zmago na zlatem pladnju!
na vrh