Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Zoran Janković
Marketing
Komentarji:   56 22.10.2006

Letos avgusta sem za enega od slovenskih dnevnikov napisal članek, ki ga lahko preberete v nadaljevanju. Članek jim je bil všeč, vendar ga niso objavili.

Ker niso hoteli dajati (avgusta ...) prevelike pozornosti enemu od kandidatov za župana. Morda so imeli prav. Kakor koli že, jaz se na politiko ne spoznam in o politiki ne pišem. Članek je marketinški, govori pa o Zoranu Jankoviću in tudi o tem, zakaj je zmagal na volitvah. Kliknite na  "celotno novico" in preberite prispevek.


Kaj se lahko naučimo od gospoda Zorana Jankovića?

Gospod Janković ni edini slovenski direktor. Tudi ni edini direktor, ki je ostal brez službe. In ni edini direktor, ki se na posel spozna in ve, kaj dela.

Zakaj smo za gospoda Jankovića slišali praktično vsi, večine drugih slovenskih direktorjev pa Slovenci ne poznamo?

Razlog je preprost.

Gospod Janković ves čas skrbi za svojo promocijo. Izkoristi vsako priložnost za pojavljanje v medijih. Mediji pa imajo moč. Tiste, ki se pojavljajo v medijih, ljudje »poznamo«.

In od koga ljudje kupujemo?
Kupujemo od tistih, ki jih poznamo, jim zaupamo in so nam všeč.

Če vas ali vašega podjetja ljudje ne poznajo, jim tudi všeč ne morete biti in ne morejo vam zaupati. Ljudje neprestano nekaj »kupujemo«. Kupujemo izdelke, storitve, ideje, obljube …

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.
Dobro je biti znan.

Splača se vlagati v lastno promocijo in promocijo podjetja.

Na znane osebnosti se lepi več poslovnih priložnosti. Prepričan sem, da je gospod Janković po svojem odhodu iz Mercatorja dobil več ponudb za službo ali partnerstvo pri projektih kot kateri koli drug odstavljeni direktor.

Prav vsak od vas lahko naredi več za lastno promocijo in promocijo svojega podjetja.
Ni dovolj biti dober! Da ste dobri, morajo izvedeti tudi drugi. Povejte jim! Izkoristite veliko moč medijev, ki so nam vsem na voljo. 

Predstavljajte si, da se vozite z avtobusom po Afganistanu. Na avtobusu nenadoma zagledate svojega soseda iz Slovenije. In to tistega, ki ga ne marate in s katerim skorajda ne govorite. Kolikšna je verjetnost, da boste prisedli k njemu in z njim spregovorili kakšno besedo? Skoraj 100%, kajneda? Z nobenim Afganistancem na avtobusu niste spregovorili besede (ker jih ne poznate), ste se pa usedli k sosedu, s katerim se doma ne pogovarjate … Sem rekel, da ljudje med neznanim in znanim vedno izberemo znano! Splača se biti znan! Če vas stranke ne poznajo, ne bodo kupile pri vas. Izkoristite torej moč medijev, zgledujte se po najboljših, postanite znani! 

Po branju tega sestavka tudi veste, kdo bo zmagal na županskih volitvah. Zmagal bo tisti, ki ga volivci poznamo! Manj znani nimajo možnosti. V resnici so v tekmi samo tisti, ki jih poznamo (oz. mislimo, da jih poznamo). V politiki je velikokrat tako, da nobenemu kandidatu res ne zaupamo in nobeden nam ni v resnici všeč. Potem pač volimo najbolj znanega.

Naj ponovim še enkrat: Ljudje kupujemo (izdelke, storitve, ideje, obljube) od tistih, ki jih poznamo, ki so nam všeč in jim (posledično) tudi zaupamo. Poskrbite za to, da vas bodo vaše potencialne stranke poznale.

Če izbiramo med znanim in neznanim,
skoraj vedno izberemo znano.

Komentarji:

24.10.2006 @ 17:50 ¸ernst tomaž
mislim, da z tako promocijo bi bil izvoljen tudi za predsednika.malo pa je razlika tržiu se je praktično zastonj.
kako naj pride mali podjetnik bresplačno v medije.
24.10.2006 @ 18:14 Ziga
Janković se je dobro tržil, sedaj pa ga čaka predvsem akcija. Stavim, da mu čez 4 leta ne bo uspelo prav z nobenim trženjem, če ne bo naredil v Ljubljani nič. Če pa bo, v kar osebno verjamem, mu čez 4 leta ponoven mandat zapišemo lahko že sedaj. Ker potem se bo začel tržiti s tem, kaj je za Ljubljano naredil.
Čas pa je vedno najboljši pokazatelj vsega. We will see...
24.10.2006 @ 18:44 Diana
Mislim, da je za tako zmago "krivih" več dejavnikov. Med nezanemarljivimi tudi šibkost in neenergičnost dosedanjih županov, v kar prištevam tudi koprski fenomen izpred 4 let. Vsekakor je res, da se take osebe veliko pojavljajo v javnosti, so medijsko samozavestne in z veliko karizmo, da o tem, da morajo imeti j.... niti ne govorimo, pa še trupla ne smemo preštevati...
24.10.2006 @ 19:12 GRATING D.O.O. -JANEZ URŠIČ
ZELO ZANIMIVO- da ne bom nadaljeval PERFEKTNO kako me je naslov vzpodbudil ,k pisanju.


Da je g. Jankovič zmagal na županjskih volitvah, je bilo nujno potrebno,kot upor "volivcev " proti golažu . ki so ga kuhali politiki.( op.; golaž je prav priljubljena hrana za nevegaterijance, ki ob popoldnevih in "dela prostih dnevih" ,razbijajo stare oguljerne vice,saj golaž in žemlja sta bila vedno "džabe").
Da se pojavljaš v medijih , pa je popolnoma druga zgodba. Povzel bi jo z naslednjimi besedami.
Ljudje, ali veste kakšen potencial se skriva v stotinah malih direktorjev / nepokvarjenih/, ki vsakodnevno rešujejo svoje probleme, pa so popolnoma neznani.
Samostojna Slovenija in podjetništvo sta zelo "mladoletna" pojma, ki jemljeta svoj zagon.
Začeti , nadaljevati in obdržati svoj stil , se sliši zelo malo, pa je bilo dovolj za prepričljivo zmago.
STIL , KI JE PREPOZNAVEN JE VODILO!!!!!!

G. Jankovič je, kot direktor malega podjetja pokazal , kako se vodi TEAM , in ustvarja klimo v TEAM-u VELIKEGA PODJETJA / imeti moraš SANJE/.
Vse kar je g Jankovič ustvaril verjamem , da ni zaradi lastnega zaslužka .
24.10.2006 @ 21:01 Uroš
Vsi ki se zanašate sam na izobrazbo ste v tem svetu "pogoreli". Pomembno je predvsem razmišljanje in širina znanja katerega pridobiš z resno akademsko izobrazbo. To je najpomembnejša veščina vodenja in upravljanja. Vrhunsko znanje na ozkem področju pač ne prinaša sposobnosti vodenja ljudi in tega se je potrebno zavedati. Omejitve mora postavljati poslovanje ne pa razmišljanje v glavah ljudi...
24.10.2006 @ 21:53 Zvonko
Denar dela denar! Če ga bo kaj več za boljše življenje meščanov Ljubljane tudi prav! Važno je, da se bo promet denarja v mestu povečal!
24.10.2006 @ 23:41 Ljubo
Jankoviča je škoda za predsednika ! On je maneger, mož akcije ! Nevem zakaj bi hodil po nekih posvetih in opletal z jezikom ter sprejamal take in drugačne ljudi. Če že bi lahko bil premier samo zato pa zadeva zahteva stranko in eno množico ljudi itd itd... Sicer če bo držal besedo bo komot lahko kandidiral čez par let
25.10.2006 @ 02:51 Lovro Muzenic
Ta clanek je prebral tudi DJ Lovro! Ga se niste spoznali? Kmalu boste imeli priloznost... Ne bo pa kandidiral za tisto fu(n)kcijo...
25.10.2006 @ 07:16 MIROSLAV CIMERMAN
Se strinjam. To pomeni, da politiki v takem primeru nimajo nobene prednosti, čeprav je kot analitiki pravijo, Janković navaden trgovec. Izkoristil je tudi čustva volilk in volilcev, ker je revček po krivici izgubil službo.
25.10.2006 @ 07:25 amundsen
Ljubljančani! Vi ste imeli vsaj možnost izbire (četudi ni bil izbran vaš kandidat, ste v duši mirni, ker ste ravnali po svoji vesti).
Pri nas smo imeli na listi samo enega. Torej: če imaš to nesrečo, da nisi zanj (in glasovati prosti svoji vesti), moraš pustiti glasovnico prazno in je le-ta neveljavna. Pa si spet naredil nekaj proti svoji vesti!
na vrh