Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Jonas
Dnevnik guruja
Komentarji:   10 02.03.2007

Včeraj sem imel 38 vročine, nogometa na TV ni bilo, pa sem malo pogledal Jonasovega milijonarja. In prišel do naslednjega zaključka:

Novega milijonarja se bodo gledalci relativni hitro naveličali. Zakaj?

• Ker je takšen, kot je bil pred leti. Nič novega. Jasno, da smo takrat zadevo vsi gledali. In jasno, da je prvega milijonarja iz nove serije že zaradi velike medijske podpore (Američani imajo lepo besedo za veliko in pretirano navdušenje – hype) gledalo veliko ljudi. Iz nostalgije. Ampak to je podobno sanjarjenju o svoji bivši ljubezni iz mladosti. Dokler sanjariš, je vse super, potem pa, ko po 18 letih v živo vidiš tisto staro tetko, je takoj vsega konec … :)

• Ker se ljudje itak vsega dokaj hitro naveličamo. Proizvajalci pralnih praškov so že zdavnaj ugotovili, da povprečni kupec po treh nakupih ene vrste praška, kupi nekaj drugega, nekaj novega. Zato je potrebno na tri do štiri mesece zamenjati embalažo praška, zamenjati barvo zrnc, skratka, predstaviti »novo in izboljšano« verzijo. Ker pa se nekateri naveličajo tudi novega in izboljšanega, proizvajalci praškov proizvajajo tudi do 20 različnih vrst praška (v glavnem ista zadeva z drugim imenom). Tako da ne glede na to kaj kupiš, kupiš nekaj njihovega …

• Ker je Jonas vseeno figura, ki jo scenarij milijonarja preveč omejuje. Sploh glede na to, kako se je predstavil v Hribarju in tudi sicer v zadnjih časih, bodo ljudje pričakovali več – dobili pa bodo le odlično vodenega, vendar čisto »navadnega« milijonarja.

Škoda, da Jonas ni uspel prepričati ljudi na televiziji, da bi enkrat na teden vodil nekaj podobnega kot vodi Jay Leno vodi vsak dan. To bi mu bilo pisano na kožo, gledalcev pa ne bi manjkalo.

Povzetek oziroma marketinška lekcija tega zapisa? Eden pogostih razlogov, da kupci prenehajo kupovati določen izdelek ali storitev, je preprosto dolgčas.

Poskrbite za to, da ne boste strank dolgočasili, presenetite jih!

A zakaj sem še jaz napisal nekaj o Jonasu, saj vendar o njem ta teden pišejo vsi? Priznam, zato, ker vem, da se Jonas trenutno dobro bere.

Recimo, da je vaš cilj nabrati čim več jabolk. Boste splezali na prazno jablano in tresli kot nori, ali boste raje splezali na polno jablano in samo malo potresli?


na vrh