Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Oprsje na katerega boste ponosni!
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 25.02.2007
Eden najenostavnejših načinov, kako do dobrih marketinških idej, je pogledati, kaj se dogaja v drugih panogah, in potem poskusiti tisto, kar očitno deluje v eni panogi, prenesti v vašo panogo. Vsi vemo, da nagradne igre odlično delujejo. Ker gre v bistvu za loterijo, kjer ti ni potrebno niti srečke kupiti. Zadnje čase pa so čedalje bolj popularni tudi resničnostni šovi.

Predstavljate si, da ste lepotni kirurg. Jasno, da si želite več strank. Najti dekleta, ki si goreče želijo večje in ki si tudi upajo pod nož, verjetno ni lahko. Oglaševanje je drago, razmišljati je potrebno kreativno. Rešitev? Kombinacija nagradne igre in resničnostnega šova.

prsi

Prva nagrada je seveda povečano oprsje … Ko vam bodo naslednjič rekli, da ste šli predaleč, da je vaša ideja preveč revolucionarna, vaše kritike spomnite na lepotnega kirurga. Če lahko nekdo za glavno nagrado obljublja večje joške, lahko vi naredite marsikaj …

Komentarji:

26.02.2007 @ 11:21 Borut
Me zanima kakšen bi bil odziv, če bi obljubljali nekaj za prekrivanje plešavosti....(vsadke itd)
26.02.2007 @ 13:42 Aleš Lisac
Če obljubljaš (od)rešitev, zna biti odziv velik. Kakršno koli odrešitev že ... samo ugotoviti je potrebno, česa si vaše stranke močno želijo.
na vrh