Nove objave na vaš mail!
Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:
Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:
Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza?
Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...
Oglejte si tudi
Kazalo
- 21-dnevna šola prodaje
- Kaj bi lahko rešilo Janeza Vajkarda Valvasorja pred bankrotom?
- Imate svoj krizni priročnik?
- Kaj pravijo številke?
- Vsak upor proti vladarju Covidu XIX. je nesmiseln
- "nič se ni dalo narediti"
- Zgodba o zašitih nosovih
- Kitajska metoda pranja možganov
- Oglas za traktor
- Če je enostavno kupiti, boste prodali več
- Gradili desetletja, odšlo čez noč …
- Najboljši prodajni stavek vseh časov
- Ali je sedaj pravi čas za prodajo?
- Zadeva: Sklop webinarjev za vas in vaše podjetje
- 20 lepotic se je preizkusilo v prodaji ...
- You Did What?
- Kako med 4% najboljših prodajalcev?
- Častim za rojstni dan!
- Celoletni trening in mentorski program - marketing, prodaja
- Castle Escape - igra pobega na gradu Kostel
- Na kakšni postelji je spal ruski car?
- Marketinška rehabilitacija na morju
- Firma Boss - poučna podjetniška aplikacija
- Another drink?
- Niso plačevali davkov
- Pokvarjen mikser
- Magnifico ima jajca
- Prevaranti
- V Ljubljano prihaja "malinovec", ga bova šla poslušat?
- Marketinška formula za povečanje prodaje
Tag
Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,
- << nazaj Imeti morate dovolj »j_ _i se« denarja!
-
Dnevnik gurujaKomentarji: 11 10.02.2007
Največ takrat, kadar nujno potrebujemo denar.
Enako lahko rečemo za podjetja. Ko potrebujejo denar, so pripravljena popuščati pri cenah in sprejeti vsak posel. Napaka!
Napaka, ki sem jo nekajkrat naredil tudi sam. Recimo pride stranka, ki je za svetovanje pripravljena plačati res lepe denarce. Ampak za svoj denar seveda zahteva nekaj, kar je še bolj dragoceno. Čas! Ampak zaradi čedne vsotice človek projekt sprejme. Namesto da bi se ukvarjal s projekti, ki bodo dolgoročno donosnejši.
Napaka!
Vsak človek, vsako podjetje bi moralo nekje, na kakšni banki, imeti dovolj »j_ _i se« denarja. Ko imaš enkrat dovolj tega »j_ _i se« denarja, je vse lažje:
Pride stranka in hoče nizke cene … Lepo vljudno in prijazno ji pojasniš, da imajo nižje cene pri konkurenci in da nimaš nič proti, če jih preizkusi. Ti pa cene pač ne boš znižal.
Če si zaposlen in šef s tabo slabo ravna, mu enostavno daš odpoved. Ker imaš dovolj »j_ _i se« denarja. In potem tudi ne sprejmeš prve ponudbe, ki se pojavi, pač pa počakaš na pravo priložnost.
Ja, denar ne osrečuje … Pomirja pa.
Lažje se je pravilno odločati, če otroci niso lačni. Ko boste naslednjič kupovali kakšno neumnost, se spomnite tega zapisa. In denar raje nakažite na svoj »j_ _i se« tekoči račun (vzajemni sklad, itd. ).
Komentarji:
- Stran
- 1
- 2
- Stran
- 1
- 2
Hvala