Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Imeti morate dovolj »j_ _i se« denarja!
Dnevnik guruja
Komentarji:   11 10.02.2007
Ljudje naredimo veliko napak.
Največ takrat, kadar nujno potrebujemo denar.

Enako lahko rečemo za podjetja. Ko potrebujejo denar, so pripravljena popuščati pri cenah in sprejeti vsak posel. Napaka!

Napaka, ki sem jo nekajkrat naredil tudi sam. Recimo pride stranka, ki je za svetovanje pripravljena plačati res lepe denarce. Ampak za svoj denar seveda zahteva nekaj, kar je še bolj dragoceno. Čas! Ampak zaradi čedne vsotice človek projekt sprejme. Namesto da bi se ukvarjal s projekti, ki bodo dolgoročno donosnejši.

Napaka!

Vsak človek, vsako podjetje bi moralo nekje, na kakšni banki, imeti dovolj »j_ _i se« denarja. Ko imaš enkrat dovolj tega »j_ _i se« denarja, je vse lažje:

Pride stranka in hoče nizke cene … Lepo vljudno in prijazno ji pojasniš, da imajo nižje cene pri konkurenci in da nimaš nič proti, če jih preizkusi. Ti pa cene pač ne boš znižal.

Če si zaposlen in šef s tabo slabo ravna, mu enostavno daš odpoved. Ker imaš dovolj »j_ _i se« denarja. In potem tudi ne sprejmeš prve ponudbe, ki se pojavi, pač pa počakaš na pravo priložnost.

Ja, denar ne osrečuje … Pomirja pa.

Lažje se je pravilno odločati, če otroci niso lačni. Ko boste naslednjič kupovali kakšno neumnost, se spomnite tega zapisa. In denar raje nakažite na svoj »j_ _i se« tekoči račun (vzajemni sklad, itd. ).

Komentarji:

  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
13.02.2007 @ 09:34 Tonka
Tone, a mi lahko priporočiš seminar, ki si ga ti obiskal?

Hvala
  • Stran
  •   
  • 1
  • 2
na vrh