Nove objave na vaš mail!

Vsak nov zapis, vam lahko pošljem po elektronski pošti. Prijavite se tukaj:

Poglejte kaj sem zapisal, natanko pred letom dni:

Imate svoj krizni priročnik?
Kaj boste naredili, ko pride kriza? Ni vprašanje, ali bo tudi v vaše podjetje prišla kriza. Vprašanje je, kdaj in kakšne vrste bo naslednja kriza. In ...

Iz dnevnika marketinškega guruja 1. del

90_b_iz_dnevnika_guruja1.jpg

V knjigi boste našli 97 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje. Vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Če vas zanima marketing, če želite uspeti v poslu, potem je ta knjiga za vas.

Iz dnevnika marketinškega guruja 2. del

88_b_iz_dnevnika_guruja2.jpg

V knjigi boste našli 93 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Marketing, direktni marketing, prodaja, retorika, dobičkonosne ideje. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse.
 

Iz dnevnika marketinškega guruja 3. del

89_b_iz_dnevnika_guruja3.jpg

V knjigi boste našli 105 kratkih nasvetov za povečanje prodaje in dobička. Zanimivo in poučno branje, vse na podlagi primerov, večinoma iz slovenske prakse. Marketing, direktni marketing, dobičkonosne marketinške ideje za vsak posel.

Tag

Aleš Lisac, Marketing, Direktni marketing, Trženje, Neposredno trženje, Retorika, Retorik, Javno nastopanje, Šola retorike, Prodaja, Povečanje prodaje, Zaslužek, Povečanje zaslužka, Oglaševanje, Guru, Coaching, Seminarji, Knjigarna, Dobre knjige, Svetovanje, Consulting,

Недорогое постельное белье в Киеве

<< nazaj Kje je nastala ta fotografija?
Dnevnik guruja
Komentarji:   2 20.10.2006

Kako povečati zvestobo strank?

Kako "preprečiti" stranki, da bi kupovala še kje drugje? Podkupnine delujejo. Če so tekoče toliko bolje. Mnoga podjetja delajo napako, ker nimajo sistema, nimajo orodij, s katerimi bi stranke zadržali. Tudi malenkosti pomagajo. Klubi, nagrade, ugodnosti, žrebanja ... Vse to deluje. Kje je torej nastala zgornja fotografija? Bi vi raje tankali tam, kjer vam podarijo pivo, ali tam, kjer vam ne podarijo ničesar?


Komentarji:

24.10.2006 @ 17:23 Gregor
Če zgornje vprašanje še velja, lahko povem da je fotografija nastala na češkem, na bencinski črpalki podjetja 'Benzina'.
Dobim pivo? :)
Pa da še kaj pridodam. Tudi sam vsak dan opažam efektivnost trženja z včlanevanjem v razno-razne klube. Zanimiv se mi zdi sistem trgovin Tuš.
Npr.:
- Umetno dvigovanje cen določenih artiklov za 'navadne' stranke in prodajanje z popusti za imetnike kartice. Na koncu se ti zdi da je to magična kartica s katero dobiš vsako normalno stvar ceneje.
- 'Teženje' prodajalk ob vsakem nakupu, če imamo kartico. Po eni strani te s tem vedno opominja, da bi ob vsakem nakupu lahko z njo tudi prihranil.
- Kakšna potovanja ali žrebanja za imetnike kartic. Efekt isti kot pri Lotu. "Kaj pa če bom jaz...", "Saj nič ne stane..."
Po drugi strani pridobi tudi Tuš veliko: - Tisti popusti v prvi točki ga itak ne stanejo skoraj nič, ker bi jih imel verjetno tudi drugače.
- V kupcih zbuja občutek pripadnosti in zvestobe. Tako se kupcem zdi da z kartico vedno nekaj pridobijo in se veselo vračajo.
- Na podlagi številke kartice (serijska številka) lahko analizira nakupovalne navade kupcev in s tem še bolj 'optimizira' svojo ponudbo.
Še posebej ta zadnja stvar se mi zdi da je vredna veliko. Se spomnim enega članka ki ga je v enem svojih nasvetov priporočal g. Lisac in govori ravno o tem. Gre se o lastniku kmetijskega časopisa, katerega rezultati ankete, ki jo je opravil med svojimi bralci, so vredni ogromno. Na koncu ga prevzame ena večja časopisna hiša samo zato da se lahko prikopa do teh podatkov o potencialnih kupcih - kmetih.
No. Dosti bodi. Sem samo podal svoja opažanja. :)
Lep pozdrav.
24.10.2006 @ 21:31 Aleš Lisac
Gregor, odgovor je seveda pravilen. Jasno, da častim pivo.
In tudi komentar ni od muh. Bravo.
na vrh